Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bokningsfunktion finns

Produkter
(logga in för att koppla)

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
För er som anordnar träffar odyl finns det nu en bokningsfunktion på Fotosidan, som kan göra det lite lättare att hålla ordning på vilka som kommer, vilka som betalt etc.

Så när datum är spikat och och det är läge att börja ta in anmälningar, hör av er till oss med alla detaljer så kan vi lägga upp evenemanget där.
 

Arleklint

Aktiv medlem
Nu ställde jag till det :(

Jag blev så upphetsad av denna nya funktion att jag av misstag bokade in mig på Studiofotokurs den 5 november.... ;)

Jag beklagar och ber om ursäkt :(
 

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
Välkommen :)

Jag satt just och skrev på en avbokafunktion, jag hör av mig när den är klar så får du testa...
 

bjanha

Aktiv medlem
Vilken bra funktion! Snyggt jobbat, Christer. Dock verkar den vara inställd på "Du är redan bokad" som default. :) (Förlåt, inte meningen att stressa dig, jag vet hur det är!)
 

Mozo

Avslutat medlemskap
Jag gick bara in på länken:
Studiofotokurs Stockholm 28 okt, 13 platser kvar

Där stod det att jag redan var bokad... =) Jag trycke alltså inte ens på avbokaknappen. Iof så har jag tankar på att gå, men inte vilken dag ännu...

mvh
Christer
 

bjanha

Aktiv medlem
Contax skrev:
Jag gick bara in på länken:
Studiofotokurs Stockholm 28 okt, 13 platser kvar

Där stod det att jag redan var bokad... =) Jag trycke alltså inte ens på avbokaknappen. Iof så har jag tankar på att gå, men inte vilken dag ännu...

mvh
Christer
Hade du möjligtvis funktionen "Artificiell intelligens" ikryssad? Programmet känner av, med hjälp av floppade bilder i "Kritikbilder" och antalet frågetecken man skrivit i forumet, om användaren har behov av en kurs eller inte.

:)
 

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
Vilken idé Björn, den skall jag stoppa in :)

Mmm... Jag snickrar "live" här, man jag tror det funkar som det skall nu.
 

Mozo

Avslutat medlemskap
bjanha skrev:
Hade du möjligtvis funktionen "Artificiell intelligens" ikryssad? Programmet känner av, med hjälp av floppade bilder i "Kritikbilder" och antalet frågetecken man skrivit i forumet, om användaren har behov av en kurs eller inte.

:)
Haha, den var bra! ;-D Mååånga kurser bliiir det!
 

bjanha

Aktiv medlem
clindh skrev:
För er som anordnar träffar odyl finns det nu en bokningsfunktion på Fotosidan, som kan göra det lite lättare att hålla ordning på vilka som kommer, vilka som betalt etc.

Så när datum är spikat och och det är läge att börja ta in anmälningar, hör av er till oss med alla detaljer så kan vi lägga upp evenemanget där.
Kanske borde det läggas in lite mer "det är nu det gäller"-känsla vid bokningen. Kanske i form av en bekräfta-requester och en mer "officiell text" runt bokningsknappen.
 

Gip

Aktiv medlem
Kunde det inte finnas någon funktion som gör att man får ett mail när det dyker upp en ny kurs så man snabbt kan kasta sig in och boka?

Det framgår inte av dom flesta rubriker vart kurserna är.
 

mganga

Aktiv medlem
Blir väl i fel tråd det här men jag hittar varken hit eller dit. Flyttar snart in i en lägenhet i Vasastan i Stockholm och undrar om det finns någon fotoklubb i närheten... eller annan bra fotoklubb i innerstan, helst, eller nära :p Kram
 
ANNONS