Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

Håkan Bråkan

Aktiv medlem
Oj, Rajala säljer även Canon 5d Mark III billigare, 26 999 kr idag, måste vara billigast, även om man inte får batterigreppet med. Och Nikon D800 för 21 999 kr.
 

Frukostmackan

Avslutat medlemskap
Oj, Rajala säljer även Canon 5d Mark III billigare, 26 999 kr idag, måste vara billigast, även om man inte får batterigreppet med. Och Nikon D800 för 21 999 kr.
Jag ser ingenting som tyder på att det är rea? Eller är jag blind?
Annars är det nog rimligt att anta att det kommer prissänkningar hos andra butiker också snart.
 

Mercafreak

Avslutat medlemskap
-mer -rea

DÅ var det dax för mer REA tips :)

Dessa finns på MediaMarkt i St Bernstorp

Nikkor 20mm 2,8 2500kr
Nikkor 10,5mm 2750kr
Nikkor 24-120mm 3750kr
Nikkor 16mm 2,8 3500kr
TC-17E 2750kr
Canon 75-300 1100kr
 

Knas79

Aktiv medlem
Rx100

Är väl ingen REA direkt men beställde just en Rx100 från Amazon.es för 497 Euro. Den har enligt personer på dpreview varit nere på 454 tidigare men låg för någon dag sen betydligt högre med så det verkar som att man kan ha tur med spanjorerna. Övriga amazon som .de t.ex. har den för 650 Euro så lite skumt är det. Kan bekräfta att den kommit sen, men amazon känns väldigt tryggt för egen del då jag beställt massor därifrån.

/K
 

Shompis

Avslutat medlemskap
Japp sån är amazon :) Bra pris på RX100!
Jag brukar ha koll på amazon.es, amazon.fr, amazon.it och amazon.co.uk. Observera att amazon.co.uk är den enda med frifrakt för > 25 pund. amazon.de brukar inte hänga med de andra så jag tycker är mindre intressant. Många klipp har jag fått. senast Manfrotto 190 more för 75 pund inklusive frakt. Så ha koll på amazon för bra priser, för de kommer med jämna mellanrum.
 

Mercafreak

Avslutat medlemskap
För er som kör samsung 4:3 kameror så säljer vi ut en del opiker för halva priset. Gäller även blixtar

Även Olympus PL2 för halva priset med pannkakan. (2ex)

Gäller MM St Berntsorp
 

Astacus

Aktiv medlem
Canon EF 40/2.8 STM för 1595:- hos CyberPhoto

"Rabattkod" (400:) finns i beskrivningen av objektivet hos CyberPhoto. Står att det gäller ett begränsat antal men jag fick i alla fall rabatten alldeles nyss.
Onekligen ett bra pris.
 

StaffanW

Aktiv medlem
"Rabattkod" (400:) finns i beskrivningen av objektivet hos CyberPhoto. Står att det gäller ett begränsat antal men jag fick i alla fall rabatten alldeles nyss.
Onekligen ett bra pris.
Onekligen, och svårslaget. Kanske ett motljusskydd (även det litet och smidigt) för 199:- som tillkommer.

Tror att det objektivet i kombination med kommande 6D blir en trevlig smidig reskamera...
 

Hobbes73

Aktiv medlem
Någon som är påväg till Canada innan 21 november kanske är intresserad av rabatten på:

Tokina AF 16-28mm f/2.8 Pro FX SD IF Wide Angle Zoom Lens for Nikon/Canon

Den ligger just nu på: $813 inkl. moms, ca. 5460 SEK via Vistek.ca, de skeppar inte till EU så det måste ske på plats. Utifall någon vore över eller var påväg.

Ett rätt bra pris om jag förstått det korrekt, ligger väl på närmare 9000 SEK i Sverige.
 
ANNONS