Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

jpgrahn

Aktiv medlem
Kjell och deras nyhetsbrev

Kanske inte ett rent fotoreatips men det beror ju på vad man använder det till...

Har en tid varit på jakt efter en ny skanner.
Tittade bland annat på Kjells utbud. Av någon anledning så tackade jag ja till att få deras nyhetsbrev.
Döm om min förvåning när jag fick ett presentkort på 20% på ett inköp i en butik.
Blev ett jättebra pris på en skanner tack vare rabatten.
Min lokale fotohandlare sa att han inte hade en chans att matcha det priset som jag fick tack vare rabatten.
 

Mercafreak

Avslutat medlemskap
Från forumreglerna:
Kommersiella inlägg är inte tillåtna
Det är inte tillåtet med reklam eller värvningar i forum eller kritikkommentarer (eller på andra platser) utan att först ha fått redaktionens uttryckliga godkännande för detta. Reklam om produkter / tjänster som konkurrerar med fotosidan.se:s tjänster / produkter är inte heller tillåtna. Vidare är det inte tillåtet med inlägg där den som postat inlägget, eller närstående, kan tänkas ha någonsomhelst ekonomisk vinning av budskapet nu eller i framtiden. Upprepade rekommendationer av produkter/tjänst från samma / olika medlemmar kommer att ses som kommersiella även om ingen tydlig koppling finns. Det är alltid redaktionen som har sista ordet i dessa diskussioner.
/Mod
 
Senast redigerad av en moderator:

Damm på sensorn

Aktiv medlem
Elgiganten säljer Nikon D5100 med 18-55VR för 3795:-, sjukt bra pris. Samma eller bättre bildkvalitet som D7000. Sälj kitoptiken för tusen och du har huset för 2800.
 

afe

Aktiv medlem
Låt oss hålla den här tråden till tips om nedsatta priser på fotorelaterade produkter. Tipsen behöver inte kommenteras oavsett om ni tycker de är bra eller dåliga. Om ni ser inlägg som inte håller sig till ämnet, eller inlägg som är smygreklam får ni förstås gärna rapportera dessa genom att klicka på därför avsedd knapp (kommentera inte dessa i tråden).

/Mod, som trycker det är trist med pekpinnar
 

transalp-01

Aktiv medlem
Jag köpte Adobe Lightroom idag för 465:-!

Adobe har just nu 30% rabatt på lightroom på adobe.se och med 30% OCH studentrabatten så blir det 465:-
 

Palletheking

Aktiv medlem
Cyber säljer en D3s Demoex med 6 månaders garanti och tre st batterier för 22290 kr. Rätt billigt med tanke på alla som vill ha 25000 kr för sina.
 

cowboy

Aktiv medlem
B & H i New York har kraftiga rabatter på utvalda Nikonobjektiv

Kolla här, rabatterna gäller bara t o m 2/3.

Jag har inte analyserat hur förmånliga priserna är i jämförelse med andra leverantörer, men om man ändå är i NY så kanske erbjudandet är intressant.
 

Flaming_Moe

Medlem
Rea objektiv

Media Markt i Barkarby har en rejäl rea på objektiv för fullformat. Flertalet gluggar ligger ett par tusenlappar under lägsta priset på prisjakt.
Kika in och kolla om ni är i närheten.
 
ANNONS