Annons

Foto på mörkläggnings rullgardin?

Produkter
(logga in för att koppla)

Xfinger

Aktiv medlem
Någon som har detta?
https://www.hastahome.se/produkt/digitaltryckt-rullgardin-med-eget-fototryck-morklaggande/

Har inte sätt att någon annan sida erbjuder detta?
Får inte heller nå träffar när jag googlar olika ord och meningar för att få upp någon bild på ett färdigt resultat på någon som har.

Funderar på att göra en, till ett sovrum, där rullgardinen alltid kommer att vara nere, funderar dock på motivet, ett person motiv känns som att det går bort, bör väl vara något likt en plansch lr affisch hållet, också något som skall passa mig och min personlighet samt ålder, 35 år.
Tänker mig kanske något svartvitt, det går att trycka på både vit gardin samt svart.
Tänker mig kanske nå natur motiv, en fin gammal eka, ett vattenfall, en sjö, en skogsdunge, lr liknande.
Någon som har nå såna här motiv att länka för inspiration? Bilderna bör också vara tagna med en bra kamera, ganska högupplösta med bra pixel antal / täthet, inte tagen med mobilkamera för 10 år sedan liksom.
:)
 

fotobollfoto

Aktiv medlem
En tolv år gammal SonyEricsson Cybershot har 3,2 megapixel. Det räcker pixelmässigt till en gardin som är 1,5 * 2 m. Men bildkvalitet är ju så mycket mer än pixlar. Så man bör nog hitta något bättre. Helt klart!

Kul idé. Har inte sett någon annanstans.
 
ANNONS