Annons

På dagen för ett år sedan..

Produkter
(logga in för att koppla)

Ingju

Aktiv medlem
2013-11-22 Då var jag också på fotomässan, men någon sensorrengörning blev det inte, kön var fulltecknad innan. I år hade jag köpt tågbiljett men det blev att stanna hemma sjuk istället, tyvärr.
 

Bilagor

Ingju

Aktiv medlem
Så tråkigt att du blev sjuk, jag är inte heller där i år
Tack så mycket!
Liksom fotograferandet behöver jag ljus för att må bra, men i.o.m. att jag missade fotomässan hålls köplusten på en nivå som bättre anpassas till ekonomin, Förutom prylar innehåller ju mässan så mycket mannat som jag önskade ta del av, men det får bli en annan gång.
 

Kijana

Aktiv medlem
7/12 2013, kvartett med julsånger på repertoaren. Som sig bör när de framträder på Gammaldags jultorg i Uddevalla. (För övrigt första bilden med mitt nya 50/1,8.)
 

Bilagor

Kijana

Aktiv medlem
Uddevalla 24/12 2013. Hjulafton för ett par kråkor på parkeringen som kan kalasa på kadavret efter något överkört, troligen en annan fågel.
 

Bilagor

mackan

Aktiv medlem
Gott Nytt 2015 alla deltagare
Önskar Marcus (trådskaparen)

Tänk att den här tråden fått leva så länge att vi nu är inne på den 9:e säsongen!
Jag har en förfrågan till er som lojalt ser till att den fortsätter och tänker då närmast på Bussmicke eller Sirpa som väl har hängt med från allra första början om jag inte tar fel.

I min yrkesroll som fotograf är jag sedan en tid tillbaka hårt belastad och sitter därför även på fritiden och jobbar vilket medför att de avkopplande roliga sakerna kommer i skymundan.

Låt mig därför veta om någon av er har lust att driva tråden vidare enligt god tradition?

Mvh //Marcus
 
ANNONS