Annons

Lightroom-Facebook

Produkter
(logga in för att koppla)

torparen

Aktiv medlem
Hitta inget ämne för lightroom hoppas det går bra här.

Min fråga är som följer: Om jag vill skicka bilder från LR till Facebook har jag inga problem. Men nu är det så att min kompis Selma en lagotto romagnolo har egen sida på Facebook, "vi som har lagotto" . Nu vill jag och Selma lägga in foton på denna sida och tyvärr räcker inte våra kunskaper till.

Någon som vill och kan hjälpa oss?

Lennart/Selma

PS Ni kan se oss på Facebook " Lennart Och Selma Palm"
 

reboot81

Aktiv medlem
Jag hittar inte sidan "vi som har lagotto".

Var tar det stopp för dig? Vad har du försökt?
 

torparen

Aktiv medlem
LR facebook

Ja nu satte du mig på `pottkanten.

Här är en länk till min sida när du är inne på denna sida har du längst upp till vänster ett förstoringsglas "vad söker du?" vi som har lagotto.

Jag har inte provat något för jag vet inte hur jag skall göra.

Lennart

https://www.facebook.com/lennart.palm.3601
 

torparen

Aktiv medlem
Hej igen

Eftersom jag ´r medlem hos moderskeppet har jag även frågat dem fick det här svaret.

För att det ska fungera behöver du en extra plugin.
http://regex.info/blog/lightroom-goodies/facebook

Jag har själv inte kört den dock, men den är välkänd och använd av många,
Dock är det på engelska vilket en åttioåring inte fick läsa i skolan. Kanske du kan hjälpa mig?

Lennart
 

torparen

Aktiv medlem
Lightroom facebook

Jag vill placera foto i sidan vi som har Lagotto vilken du hittar med hjälp av tidigare översänd länk.

Du fråga hur långt jag kommit jag har inte provat något jag fattar inget beror på språkkunskaper.

Om du inte kan hjälpa mig så informera mig gärna

Lennart
 

reboot81

Aktiv medlem
Jag vill placera foto i sidan vi som har Lagotto vilken du hittar med hjälp av tidigare översänd länk.

Du fråga hur långt jag kommit jag har inte provat något jag fattar inget beror på språkkunskaper.

Om du inte kan hjälpa mig så informera mig gärna

Lennart
Då kan jag rekommendera GoogleÖversätt

Mata in den här adresen
http://regex.info/blog/lightroom-goodies/facebook
och välj från engelska till svenska
samma sak för sidan som beskriver hur man installerar hans plugins (han har många!)
http://regex.info/blog/lightroom-goodies/plugin-installation

(Hans sida är komplex, så det kan krävas ett par försök innan översättaren fixar det, ge inte upp)

Jag vill hävda att du gjort något – hittat var pluginet finns.
 

torparen

Aktiv medlem
Ja du Bo även om jag är medveten om att jag är envis så i detta fall ger jag mig nog. Jag kom så långt att jag ladda hem programmet till LR men sedan verkar det så rörigt att jag slänger in handsken.

Lennart
 

torparen

Aktiv medlem
Lightroom Facebook

Jag har gjort några hundra försök dock utan rätt resultat.

En grej som jag inte kan klura ut är adressen till Facebook vi som har lagotto.

Har du något tipps.???

Lennart
 

torparen

Aktiv medlem
Tack, men nu är det så att jag får inte till det ändå.

Jag hittar ingen plats där jag kan lägga in adressen. Du sände en länk till you tube jag har lyssnat och kikat flera flera gånger men det saknas vissa "moment".

Som du nog förstår blir jag glad om du kommer med fler tipps, men å andra sidan har jag full förståelse om du ger upp.
 

torparen

Aktiv medlem
Nu har jag offrat några timmar till och kommit fram till följande"

Då jag auktoriserar hamnar jag på mitt normala facebookkonto, jag börjar lutat åt att jag måste ha (om det går) ett sep konto för "vi som har lagotto." hur detta nu skall gå till.

Har du några synpunkter?
 

reboot81

Aktiv medlem
Nu har jag offrat några timmar till och kommit fram till följande"

Då jag auktoriserar hamnar jag på mitt normala facebookkonto, jag börjar lutat åt att jag måste ha (om det går) ett sep konto för "vi som har lagotto." hur detta nu skall gå till.

Har du några synpunkter?
Nej du ska inte (behöva) skapa ett separat konto. Frågan är vilka rättigheter du har i gruppen. Kan du skapa ett album på sidan?

Annars så får du nog ladda upp bilder på vanligt sätt.
 

Åland

Aktiv medlem
Det står nånstans att man måste vara inloggad på det fb-konto man auktoriserar i jf. Kan det vara felet?
 

torparen

Aktiv medlem
Sorry det hjälper inte. Jag kan lägga ut bilder på annat sätt, men det blir prestige. Just nu har jag lagt ner projektet.

För förtydligan vill jag informera om att jag har inga problem att lägga ut foton på den normala FS-boksidan
 
ANNONS