Annons

Från PC till Mac

Produkter
(logga in för att koppla)

tozz

Avslutat medlemskap
Du är helt fantastisk. Verkligen! Du KAN ALDRIG ha fel, det är bara DU som har rätt. Samma visa om och om igen i alla liknande trådar. Nu har du sänkt den här också med din nedsättande besserwisserattityd. Grattis!
Jag ljuger iaf inte och far med påhitt som helt saknar verklighetsförankring. Intressant hur du inte kunnat bemöta ditt egna påhitt om hur många program du kör samtidigt ännu.
 

superboy77

Aktiv medlem
Har du funderat på att läsa rapporten över huvud taget?

Tror du att jag inte har läst rapporten?

Om du har så dålig läsförståelse så förstår jag att du missat det som skrivits i denna tråd idag och även resultatet av rapporten. Det förklarar även dina befängda argument och felaktiga påståenden.
 

tozz

Avslutat medlemskap
Tror du att jag inte har läst rapporten?

Om du har så dålig läsförståelse så förstår jag att du missat det som skrivits i denna tråd idag och även resultatet av rapporten. Det förklarar även dina befängda argument och felaktiga påståenden.
Gå till sida5, återkom sen med var du fick 50% ifrån (som är helt ointressant egentligen då tredjepartstillverkare är representerade i rapporten).
 

tozz

Avslutat medlemskap
Ha ha ha, du har ju tagit bort vissa utvalda ord i meningarna :) Snyggt!

Det var påhittigt av dig. Var det för att tydligare framhäva att du helt missat poängen?
Precis som du gjorde.

Jag har inte missat någon poäng, och du har fortfarande inte redogjort var du fått dina påhittade siffror ifrån.
 

superboy77

Aktiv medlem
Precis som du gjorde.

Jag har inte missat någon poäng, och du har fortfarande inte redogjort var du fått dina påhittade siffror ifrån.

Nej, det var inte så jag gjorde. Missuppfattning nr. 1

Siffrorna kommer från rapporten. Missuppfattning nr. 2

Du har missuppfattat 100% av det jag skrev. Det finns ingen anledning att fortsätta denna diskussionen. Du förstår ändå inte det jag och alla andra skriver.

Du kanske blundar när du läser?
 

tozz

Avslutat medlemskap
Nej, det var inte så jag gjorde. Missuppfattning nr. 1

Siffrorna kommer från rapporten. Missuppfattning nr. 2

Du har missuppfattat 100% av det jag skrev. Det finns ingen anledning att fortsätta denna diskussionen. Du förstår ändå inte det jag och alla andra skriver.

Du kanske blundar när du läser?
Du får nog kolla upp vad ordet missuppfattning betyder, du verkar använda det lika felaktigt som dina siffror (att upprepa något flera gånger gör det inte sant).

Personer som du som inte kan redogöra för fakta eller styrka argument med externa källor känns ganska meningslösa, men det är lätt ordnat med ignorelistan.
 

Falumas

Aktiv medlem
Nu har nog ett nytt lågvattenmärke sats på plats. Glöm rapporten, ni kommer aldrig komma överens.

/Karl
 

superboy77

Aktiv medlem
Nu har nog ett nytt lågvattenmärke sats på plats. Glöm rapporten, ni kommer aldrig komma överens.

/Karl

Ja, jag håller med. Jag ber om ursäkt för att jag varit en del i att förstöra denna diskussionen som från början hade en poäng.

Och till tozz säger jag; ha en fortsatt underbar dag!
 

Peter.Ivarsson

Aktiv medlem
Jag förstår inte riktigt trådtiteln. Sen när är Macdatorerna inte personal computers?

iTunes och Safari = tredjepart? ;DDDDDD

Korrekt påstående, det handlar faktiskt mer om operativsystem snarare än dator. I praktiken spelar det kanske inte så stor roll eftersom slaget i tråden handlar om Mac OS och Windows vilket kanske blir synonymt med Mac kontra andra PC läs windows maskiner. Det ska sägas att det finns fler system men jag vet inte om tex linux plattformen stödjer några bildbehandlingsprogram.
 

Falumas

Aktiv medlem
Korrekt påstående, det handlar faktiskt mer om operativsystem snarare än dator. I praktiken spelar det kanske inte så stor roll eftersom slaget i tråden handlar om Mac OS och Windows vilket kanske blir synonymt med Mac kontra andra PC läs windows maskiner. Det ska sägas att det finns fler system men jag vet inte om tex linux plattformen stödjer några bildbehandlingsprogram.
GIMP och ufraw brukar följa med som standard i dom flesta Linux-distrubitioner.

/Karl
 
ANNONS