Annons

Felrapportering efter uppgradering 17/6

Produkter
(logga in för att koppla)

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
Forum för rapportering av nya (och kanske gamla...) fel som uppdagas efter dagens uppgradering
 

Frekeman

Aktiv medlem
Besvarande av bildkommentarer

Forum för rapportering av nya (och kanske gamla...) fel som uppdagas efter dagens uppgradering
Hej, noterade att när man har skrivet en kommentar på en kommentar så får man sen felmeddelandet att sidan kund inte hittas, typ. Saken är den att kommentaren faktiskt registreras men tror man ju inte när man får meddelandet.
Mvh
Fredrik
 

curtf

Aktiv medlem
Ägare

Jag får inte fram vilka som är ägare till tex olika kameror och objektiv i Prylavdelningen.
 

fredrikstenfelt

Ny medlem
Reklamen går inte att klicka på

Får följande meddelande:
Fatal error: Cannot redeclare getHostName() in /local1/fs1/fotosidan/cvs/openx-2.4.4/www/delivery/ck.php on line 165

MVH
Fredrik
 

A.Dent

Aktiv medlem
Tiden visas fel i den här tråden. Den skapades 12:01 och senaste inlägget är kl 13.45.
Verklig tid är nu 11:58

Edit
Alla (nya?) trådar visar fel tid. Men i vyn "Senaste inlägg" visas rätt tid. I "Nya olästa inlägg" visas fel tid.
 
Senast ändrad:
Ang. systemuppdateringen

Hej!

Vet inte om jag hamnat rätt nu men vill rapportera ett fel ang. nya
systemuppdateringen. När jag är inloggad och kollar mina album så
får jag upp alla möjliga album och inte mina egna.
Kika på detta!

Passar på att önska er en trevlig Midsommar! :)

Johanna
 

alfin

Aktiv medlem
Förhandsgranskningen av inlägg i forumen verkar inte helt frisk. Texten försvinner från meddelanderutan och försöker man backa är den helt borta sedan.
 

Måns H

Aktiv medlem
Annonssidan

På annonssidan "Sälja" är "Bronica 6x4,5" inlagd som default. Ganska lätt att missa, och ett problem är att då man redigerar nåt i annonsen åker Bronican fram igen fast man lagt in korrekt från början.
 
Fel vid uppladdning ?

Jag kan inte ladda upp bilder.. skulle ladda upp fler åt gången och det står
"Fel vid uppladdning: Kunde ej identifiera användaren (401)" ??
 

alfin

Aktiv medlem
Skiljer tydligen mellan webbläsarna hur det fungerar i forumen. Det jag skrev i inlägg #16 och #17 ovan gäller Firefox. Med Chrome fungerar det.
 
ANNONS