Annons

Lightroom 4

Produkter
(logga in för att koppla)

urnor

Medlem
Går det att uppgradera Lightroom 4 till 6 som fristående programlicens? Vill ej köpa Lightroom CC med månadsbetalning.
 

pdahlen

Aktiv medlem
Ja det går, man får leta lite extra för att hitta länken på adobe hemsida, kan det kosta något typ 700:-
 

pdahlen

Aktiv medlem
Jag kommer inte heller längre hamnar också på prenumeration. Ta och prova deras support, antagligen något fel på deras länkning för även om det var rörigt tidigare så vardet inte SÅ rörigt
 

alfin

Aktiv medlem
Kan det här vara första steget till att det inte längre ska gå att köpa LR fristående? Så här krångligt har Adobe inte gjort det tidigare om man vill ha köpversionen. Ångrar inte att jag numera kör Capture One fullt ut!
 

Ventures

Aktiv medlem
Å andra sidan upplevde inte jag några större fördelar med att "uppgradera" från lr4 till lr6. Allt blev bara segare på min dator.
Om det nu inte är mobila "appar" du behöver.
 

pdahlen

Aktiv medlem
Å andra sidan upplevde inte jag några större fördelar med att "uppgradera" från lr4 till lr6. Allt blev bara segare på min dator.
Om det nu inte är mobila "appar" du behöver.
Det är nog inte i huvudsak för programfunktioner man uppdaterar, utan att LR inte supportar den nya kameran med existerade mjukvara, det är därför jag gjort alla mina uppdateringar

Mobila appar fungerar väl inte med köpversionen, måste man inte ha cc
 

martinot

Aktiv medlem
Det är nog inte i huvudsak för programfunktioner man uppdaterar, utan att LR inte supportar den nya kameran med existerade mjukvara, det är därför jag gjort alla mina uppdateringar

Mobila appar fungerar väl inte med köpversionen, måste man inte ha cc
Exakt. Inte så mycket nytt i Lr6 jag haft nytta av sedan Lr3/4, men däremot så "tvingas" man ju uppgradera ändå när man skaffar nya kameramodeller.
 
ANNONS