Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur hittade du fotosidan.se?

Produkter
(logga in för att koppla)

Hur hittade du fotosidan.se?

  • Via länksamling

    Röster: 58 19.5%
  • Via tidskrift

    Röster: 33 11.1%
  • Via mail

    Röster: 14 4.7%
  • Via sökmotor

    Röster: 80 26.9%
  • Via muntlig kontakt

    Röster: 71 23.9%
  • Annan, se nedan

    Röster: 41 13.8%

  • Totala väljare
    297
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

pisces

Aktiv medlem
tror att jag hittade den från två håll.. dels från tidningen 'foto', dels från en nyhetsgrupp någonstans.. minns inte riktigt vart, faktiskt.. jag hittade hit, iaf! :)
 

allimac

Aktiv medlem
sökte

Jag satt och letade efter massa foton på nätet för att just kunna se lite teknik på bilder, koposition, ljus osv. och helt plötsligt fann jag Fotosidan.se så då blev jag medlem, och har lärt mej hur mycket som helst.. tack!!

/mvh
Camilla ;)
 

Dagobert

Avslutat medlemskap
Vet inte om jag hade hittat just fotosidan om jag inte hade sökt på altavista just då jag gjorde det. Jag måste haft tur också eftersom det tydligen var endast några dagar efter att sidan hade startat upp.
Jag sökte på "foto", om jag inte minns fel, och översta träffen var en vettig fotosida, som var svensk och som kunde ge mig något, skulle det visa sig.
Jag har tagit åt mig extremt mycket från alla "äldre" fotografer sedan den dagen! Och förhoppningsvis har jag kunnat dela med mig av mina ringa kunskaper till nya medlemmar!
 

petsa

Medlem
Utsidan

Som många andra här så hittade jag hit via utsidan som för övrigt är en alldeles förträfflig sajt det med. Om jag har fattat saker och ting rätt så är ni som håller i fotosidan en avknoppning från utsidan eller?
 

Sinuslinus

Aktiv medlem
Clindh..kodarn... har skapat båda siterna med sina fingrar.

Fotosidan driver han tillsammans med Elmfeldt och Erik nånting (designern)
 

Mr P

Aktiv medlem
Såg sajten var i en datortidning..minns inte vilken läser de flesta..hade fått bra recentioner så jag kikade in...resten e så kallad historia...;)
 

forstheim

Guest
Jag är intresserad av kajakpaddling..och då är "Utsidan" ett lämpligt ställe att bekanta sig med. Därigenom blev jag medveten om att Utsidans avdelning "Foto" i princip hade övertagits av Fotosidan.se. Så då var det bara att kika in här och med glädje upptäcka vilket underbart forum det är. En härlig inspirationskälla och mötesplats för alla oss foto- och bildintresserade människor!

Fortsätt i samma stil med underhållet av den och vi lovar att också i fortsättning vara både glada och tacksamma.. :)

Mvh
JP
 

Knude

Medlem
Hittade hit genom tidningen PC för alla. Och dessutom rekomenderade kompisar den här sidan.
 

Mira

Aktiv medlem
Fick fundera länge innan jag kom på det...

...det var åxå via Utsidan
Och att jag hamnade där var en ren slump - jag letade efter sevärdheter i Sverige... och jag hittade en väldigt intressant sevärdhet... ;)

Just då var det kanske bara 5 fotografer som lagt in bilder... har för mej att det dröjde innan jag vlade att bli medlem just därför...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS