Annons

De finaste bilderna

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
Hej!
Jag har glömt att titta på mina favoritbilder som jag lagt i min favorithög och då blev jag så glad igen och tänkte , gud vilka fina bilder ni tagit, ni som ligger där i min favorithög.
Men skulle det inte kunna gå att få dem som bilder som rullar på i sin dator? Som omslagsbilder typ, som rullar på?
De är ju så vackra!
https://www.fotosidan.se/member/favorites.htm?ID=44685
Mvh Eva
 

larsol

Aktiv medlem

fotobollfoto

Aktiv medlem
Nej, nu misstar du dig. Det är ju jag som dyker upp när man klickar på länken!
Nu har fel båda två, det är min profilsida som kommer upp! :)


Men som svar på frågan till lintott: ladda ner bilderna till bildmappen på din dator. Sedan väljer du bildspel som skärmsläckare och väljer bildmappen som källa. (Som larsol också skrev, men inte lika utförligt)
 

Bengf

Aktiv medlem
he,he, varje ny person som klickar hemma vid sin egen dator får upp sin egen sida, lite finurligt är det, ligger väl i TS tankar om alla bilder som fotosidans medlemmar bidrar med.
 

Lintott

Aktiv medlem
Det går inte att ladda ner medlemmars bilder!? Eller går det?
Skulle verkligen vilja ha dem som bilder som jag kan se varje dag.

Men vad menar ni alla med att ni kommer på era sidor? Fattar inget, jag la ut en länk där jag har mina favoriter med medlemmars bilder, ser ni inte det? Hur kommer det sig att ni kommer på egna sidor? Det måste vara fel!

Mvh Eva
 

Pippo

Aktiv medlem
Det går inte att ladda ner medlemmars bilder!? Eller går det?
Skulle verkligen vilja ha dem som bilder som jag kan se varje dag.

Men vad menar ni alla med att ni kommer på era sidor? Fattar inget, jag la ut en länk där jag har mina favoriter med medlemmars bilder, ser ni inte det? Hur kommer det sig att ni kommer på egna sidor? Det måste vara fel!

Mvh Eva
För att när man klickar på länken du lade ut så kommer man till favoriter på sin sida. Alla som klickar kommer alltså till sin sida.
 

erdeljan

Aktiv medlem
Som en annan skrev tidigare så kan man inte länka till egen om man är inloggad, och alla foton går att spara enkelt... Om ni behöver förklaring så kan jag beskriva hur.
 
ANNONS