Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Publicerad i tidningen.

Produkter
(logga in för att koppla)

timlu

Aktiv medlem
Jag fick en bild publicerad i dagens nummer (13/7-06) av Södermanlands Nyheter. Bilden illustrerade en liten artikel om nattlysande moln. Min första bild-byline!

Ursäkta, men jag blev så glad att den kom med.
 

Bilagor

snakehult

Aktiv medlem
Grattis!

Hur fick du in den?
Sökte du upp tidningen och visade lite bilder, eller skickade du in den på vinst och förlust?

"gratis" bild eller har du fått betalt?

mvh Markus
 

timlu

Aktiv medlem
Re: Grattis!

snakehult skrev:
Hur fick du in den?
Sökte du upp tidningen och visade lite bilder, eller skickade du in den på vinst och förlust?

"gratis" bild eller har du fått betalt?

mvh Markus
Jag skickade in några bilder på vinst och förlust och skrev ner lite om vad det handlade om. SN tog tydligen kontakt med Svenska Institutet för Rymdfysik på Esrange i Kiruna för att få mer info och använde min bild för att illustrera hela artikeln. Jag tror inte jag får någon ersättning. SN brukar inte ge ersättning för bilder som inte har något direkt nyhetsvärde. Jag godkände publicering med en tydlig byline. SN är en snål tidning...
 

Dez

Aktiv medlem
Redigerarna väljer alltid fel bild om man skickar in flera. Lösningen är att bara skicka in den bilden man gillar bäst själv.
 
ANNONS