Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Koppling till FB

Produkter
(logga in för att koppla)

Khalad

Aktiv medlem
Jag har en aktiv koppling till FB i min FS-profil. Helt plötsligt kan jag bara dela mina FS-bloggar till min egen FB-sida men inte till andra relevanta grupper eller vänner. Det har inte vari något problem, hur återställer jag den funktionen?
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
I vilket läge? När du trycker på dela-ikonen hos oss? Om du kopierar blogginläggets länk och delar direkt i en grupp. Funkar det?
 

Khalad

Aktiv medlem
I vilket läge? När du trycker på dela-ikonen hos oss? Om du kopierar blogginläggets länk och delar direkt i en grupp. Funkar det?
Hej David, det funkar nu utan att jag medvetet gjort ngn ändring. Det som krånglade var att efter jag tryckt på delaknappen på FS och FB:s dialogruta kommit upp gick det inte att komma vidare och dela med vänner eller grupper. Jag kunde trycka på Share to News Feed or Story men när jag sen valde grupper eller vänner dök det aldrig upp någon rad för att skriva namn på grupp eller vän . Men som sagt, det funkar nu, tack för att du frågar! :)
 
ANNONS