Annons

Provat D7000?

Produkter
(logga in för att koppla)

LottaJohansson

Aktiv medlem
Hejsan!

Jag börjar känna mig som ett barn på julafton i väntan på D7000. Jag blir mer och mer övertygad om att det är en sådan jag ska ha.

Finns det någon därute som har haft turen att prova den redan? Hur är den? Valuta för pengarna?
Det sägs att den jämförs med Canons 7D, lever den upp till denna?

Mvh
Lotta
www.lottajohansson.fotosidan.se
 

Knas79

Aktiv medlem
Nikon har iallafall uppdaterat deras digitutor sida för D7000 nu.

http://www.nikondigitutor.com/eng/d7000/

Och här är en Tjeckisk sida som anger att de testat kameran med en del exempelbilder. Sidan är översatt med google translator men det mesta går att förstå.

http://translate.google.co.uk/translate?hl=en&sl=cs&u=http://www.fotoaparat.cz/&ei=apS1TObhHY-RjAep6bW_Aw&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CCMQ7gEwAA&prev=/search?q=www.fotoaparat.cz&hl=en&client=firefox-a&hs=p0z&rls=org.mozilla:en-GB:officiall

Hejsan!

Jag börjar känna mig som ett barn på julafton i väntan på D7000. Jag blir mer och mer övertygad om att det är en sådan jag ska ha.

Finns det någon därute som har haft turen att prova den redan? Hur är den? Valuta för pengarna?
Det sägs att den jämförs med Canons 7D, lever den upp till denna?

Mvh
Lotta
www.lottajohansson.fotosidan.se
 

Ingju

Aktiv medlem
Lämna de där "barnsliga" känslorna och avvakta tester och praktiska prov i stället, så framkommer det nog lite vad den går för. Det är alltför dyrt att låta känslor och habegär styra i denna bransch om man nu inte har en osedvanligt fet plånbok förståss. Förstahandsrapportena brukar vara ganska översvallande medan mer balanserade omdömmen kommer senare.
 

sukram

Aktiv medlem
Lämna de där "barnsliga" känslorna och avvakta tester och praktiska prov i stället, så framkommer det nog lite vad den går för. Det är alltför dyrt att låta känslor och habegär styra i denna bransch om man nu inte har en osedvanligt fet plånbok förståss. Förstahandsrapportena brukar vara ganska översvallande medan mer balanserade omdömmen kommer senare.
Ja usch va fult det är att vara glad inför ett nytt släpp! Man ska vara torr och mökig innan det finns tillräckligt med tester ute, först då får man bli glad!

Jösses.

till TS... fortsätt att vara glad och förväntansfull, när den väl kommer så läser du lite mer, provar osv innan du testar, men låt inget sänka din sköna känsla.
 

Knas79

Aktiv medlem
Nu säljs den i USA så lär väl inte ta lång tid innan det dyker upp tester och recensioner på alla håll och kanter nu.

Hejsan!

Jag börjar känna mig som ett barn på julafton i väntan på D7000. Jag blir mer och mer övertygad om att det är en sådan jag ska ha.

Finns det någon därute som har haft turen att prova den redan? Hur är den? Valuta för pengarna?
Det sägs att den jämförs med Canons 7D, lever den upp till denna?

Mvh
Lotta
www.lottajohansson.fotosidan.se
 

Ingju

Aktiv medlem
Ja usch va fult det är att vara glad inför ett nytt släpp! Man ska vara torr och mökig innan det finns tillräckligt med tester ute, först då får man bli glad!

Jösses.

till TS... fortsätt att vara glad och förväntansfull, när den väl kommer så läser du lite mer, provar osv innan du testar, men låt inget sänka din sköna känsla.
Klart man får vara glad och förväntansfull, det är jag också inför nyheter, och kan dessutom också utläsa glimten i ögat utan att det står skrivet på näsan. Du såg möjligtvis inte "" tecknen och läste hennes första inlägg.
 
ANNONS