Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Analog fotografi i Sundsvall med omnejd

Produkter
(logga in för att koppla)

Kenho

Aktiv medlem
Hej alla. Funderar på om det finns några fler "analog-tokar" i Sundsvallsområdet. Det är alltid roligt att träffa andra med samma intresse. Jag och en kompis fotar analogt, framkallar film, testar och trixar oss fram i denna djungel av filmtyper, framkallningsvätskor, ljusmätare och överexponerad film.

Det vore som sagt roligt att komma i kontakt med andra. Veta om det finns ett mörkrum med förstoringsapparater att tillgå. Och kanske även träffas och fota och surra ilford panf någon gång ibland.

Hoppas vi hörs och syns.
/Kent
 

lyfalix

Aktiv medlem
Jag fotar också mycket sv\v och slabbar själv. Är folkräknad i sundsvall, men bor inte där för stunden dock (Studier). men kommer hem med jämna mellanrum och till sommaren =)

Vore ju lajbans om vi kunnat bli några!
 

Kenho

Aktiv medlem
Jag fotar också mycket sv\v och slabbar själv. Är folkräknad i sundsvall, men bor inte där för stunden dock (Studier). men kommer hem med jämna mellanrum och till sommaren =)

Vore ju lajbans om vi kunnat bli några!
Hejsan, Ja det skulle vara roligt! Än så länge är det väl inte altför många som tagit kontakt efter detta foruminlägg (dvs, bara du) men jag hoppas och tror det finns många fler. Tydligen är det en rykande åtgång av d-76 på fotoaffären, så några fler måste det finnas.

De kanske är blyga :)
 

mariewen

Ny medlem
Hei!

Jeg er interessert i analog foto og bor i Sundsvall!
Min sambo og jeg sysler en del med diverse kameraer og filmformater, fremkaller S/V hjemme på kjøkkenet osv. Det hadde vært kul å hake på noen gang! Min sambo blir sikkert også med.

/Marie
 

lyfalix

Aktiv medlem
det börjar arta sig, 4 pers nu. och om några veckor (termin slut) så blir jag bofast i sundsvall i sommar =)
 

Kenho

Aktiv medlem
Hei!

Jeg er interessert i analog foto og bor i Sundsvall!
Min sambo og jeg sysler en del med diverse kameraer og filmformater, fremkaller S/V hjemme på kjøkkenet osv. Det hadde vært kul å hake på noen gang! Min sambo blir sikkert også med.

/Marie
Men oj vad roligt! Då är vi ju ett helt gäng helt plötsligt. Återkommer i tråden efter jag pratat ihop mig med min vän. Det ska bli roligt att träffas och prata , fika och fota.
 

Kenho

Aktiv medlem
det börjar arta sig, 4 pers nu. och om några veckor (termin slut) så blir jag bofast i sundsvall i sommar =)
Hehe, ja det går framåt! Du var lika snabb som jag att svara där! Det finns sug för detta känner jag :)

Om jag har räknat rätt är vi fem personer nu. Det tycker jag är en perfekt liten grupp att börja med.
 
ANNONS