Annons

Blev det några fotoprylar i julklapp?

Produkter
(logga in för att koppla)

Blev det några fotoprylar i julklapp?

  • Ja

    Röster: 225 42.1%
  • Nej

    Röster: 288 53.8%
  • Annat, se nedan

    Röster: 22 4.1%

  • Totala väljare
    535
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

jimh

Kodsnickare
Forumpersonal
Det beror på om långkalsonger räknas som fotoutrustning, men de har ju andra användningsområden också så kanske inte :)
 

Kramer

Aktiv medlem
Gav mig själv en Nikon F80
samt att fick cirk.pol filter samt lite rengörnings tillbehör...mycket trevligt!
 

Bjarne

Aktiv medlem
Motljusskydd, fjärrutlösare till back-up-huset, några filter och en fotobok! Inte så illa, eller hur!
 

Malaka

Aktiv medlem
Japp, jag fick en fin gammal Linhof kulled, en fotobok och ett vattenpass. Nu ska jag bara skaffa ett benbo också..
 

Ingvar

Aktiv medlem
Jag kryssade nog fel - svarade nej, men kom sedan på att jag ju fick boken "Den åttonde dagen - en berättelse om skapelsens förgängelse" med text av Bo Landin och fotografier av Hans Strand. En mäktig bok, fylld av fantastiska landskapsbilder från vår planets alla hörn. Den kan varmt rekommenderas till alla som gillar natur- och landskapsfotografi. ISBN 91-972460-0-x.
 

flutte

Aktiv medlem
Ja, en digitalkamera åt frugan som hon velat ha i två års tid... Så nu kommer jag att ha lättare att komma åt 35-mm kameran! :)
 

kriss

Avslutat medlemskap
Jag fick ett stativ, fast lyckades ta sönder den redan nästa dag. Vet inte om jag är otroligt klumpig eller om det redan var fel på den. Ville byta den innan vi åkte till England den 26:e, men de hade inga på lager. NU äntligen har jag fått den nya, men jag får nog ställa in den i vitrinskåpet eller nåt, så jag inte har sönder den igen... ;-)
 

Orelle EFS

Aktiv medlem
Fotobok

Fick en bok som heter the art of outdoor photography
av boyd norton

kanonfina bilder och lite text för de prylgalna(jag)
vilken film/kamera/stativ
helt klart ok
man kanske skulle prova lite outdoor photography??
 

lukin

Aktiv medlem
Jag köpte en Olympus OM-1 åt mig själv. Ljusmätaren är trasig, men den var riktigt billig och mekaniken fungerar klanderfritt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS