Annons

Vart får ni tag i fina bilar?

Produkter
(logga in för att koppla)

Vart får du tag i fina bilar?


  • Totala väljare
    53

Miklen

Avslutat medlemskap
Tar ju emot förfrågningar från folk som vill ha sina bilar fotade. Är det så att jag är sugen så gör ja tvärtom å frågar ifall ja kan få försöka fota deras bilar istället..Gratis då såklart.. är iofs oftast gratis åt andra hållet oxå.
 

Edge

Aktiv medlem
Eller bilträffar helt enkelt. ;)
Men det är ju klart att man fotar egna bilen mest. :p
Den finns ju trots allt alltid till hands. ;)
 

bilbilder.se

Aktiv medlem
Frågar och får förfrågningar.
Det ena leder till det andra, ryktet sprider sig osv. Många gånger som en fotning kan leda till en annan.
 

Hjulben

Ny medlem
Raggarträffar och bilutställningar kan man ju få sjyssta bilder. Till påsk är det ju bilutställning på Elmia. Där kan man ju ta med sig kameran och plåta.
 

Elenor

Aktiv medlem
Min egen bil står ju där den står, den är lätt att komma åt... Men annars brukar jag säga till kompisar att de ska pallra sig iväg med sina nytvättade bilar också... Ingen har protesterat hittills... :p

Och många bilder plockar jag ju också på träffar och sådant, givetvis. Dock får man tänka annorlunda för att inte bilderna ska bli för röriga på träffar. Och inomhus är ljuset oftast inte alls kul heller.

Lånad bil med polare bakom ratten är ju det perfekta, för då kan man dirigera och ordna lite mer... :p Egen bil brukar ju stå där man ställt den, och kommer man på något under plåtningen är det ju krångligare att springa fram och tillbaka för att få ljuset som man vill... :p

/ Ellen :)
 
ANNONS