Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Givande Ljuskurs :-)

Produkter
(logga in för att koppla)

fredu012

Aktiv medlem
Tack Janne,
så är det nog. Jag försökte köra i ett för litet rum, så det var nog bara lite över en meter till bakvägg.
Ska testa med större avstånd.
// Fredde
 
Senast ändrad:

fredu012

Aktiv medlem
Janne,
när jag ändå har skakat liv i tråden kan jag samtidigt fråga om du kör några fortsättningskurser?
// Fredde
 

perpro

Avslutat medlemskap
fullt

Hej hej! Det är väl du som kör kursen i Göteborg nu i början av februari tillsammans med Aifo? Jag var på Scandinavianphoto och köpte mitt första paraply i går, och såg då information om kursen...som var full. :-(

Finns det fler tillfällen, eller kommer du utöka platserna? Hör av dig i så fall :)

//Per
 

Janne H

Aktiv medlem
Re: fullt

perpro skrev:
Hej hej! Det är väl du som kör kursen i Göteborg nu i början av februari tillsammans med Aifo? Jag var på Scandinavianphoto och köpte mitt första paraply i går, och såg då information om kursen...som var full. :-(

Finns det fler tillfällen, eller kommer du utöka platserna? Hör av dig i så fall :)

//Per

Göteborg i Februari är fullt.

Mvh.

/Janne
 
ANNONS