Annons

"nästa bild" ej centrerad i browser - bättre slideshow?

Produkter
(logga in för att koppla)

rispalt

Aktiv medlem
Hej,
Önskar mig en bättre slideshow på fotosidan.se, fullscreen gjärna.
Iallafall vore det bra att minska innehållet runt bilden. Jag tvingas för varje "Nästa" justera/centrera bilden i browsern för att se hela bilden på skärmen.
Tex:
http://www.fotosidan.se/pools/view/5241/2053238.htm
Åsso nästa, justera, nästa, justera....

Svårt att förklara och har säkert redan diskuterats tidigare. Ber om ursäkt för min okunskap om jag missat ngt... Större skärm skulle ju lösa problemet:).

mvh
Lars
 

larsev

Avslutat medlemskap
Behöver mer info:
Vilken browser använder du?
Vilken grafikkortsinställning har du inlagd?
 

Kinkladze

Aktiv medlem
Håller med. Att bläddra bland bilderna på fotosidan är bland det osmidigaste jag har varit med om.

Ny bild så måste man till att börja med scrolla ned för att se bilden, sedan upp för att byta, ned igen för att se...ja, i-landsproblem möjligtvis men det gör åtminstone att inte jag orkar kolla så mycket bilder i taget.

Kör Mozilla på en laptop.

EDIT: inte samma problem märkte jag, dock samma ämne :)
 

rispalt

Aktiv medlem
Hej,
Jag har kör firefox på 17" skärm (mac) men samma sak på IE på Vista. Det är så ni designat sidan.
Tror jag missuppfattas/missuppfattar då jag menar det som Mattias beskriver. Ett ständigt scrollande.
mvh
Lars
 

rispalt

Aktiv medlem
Hej igen,

Jag fick ingen bra svar på min feedback och jag blir GALEN på att titta igenom olika gruppers bilder. Ettt dj... rulllande upp(ner/sida för att se hela bilder.
Jag ser att vissa sidor har "visa som bildspel" och det skulle uppskattas på alla sidor.

mvh
Lars
 

Bilagor

ANNONS