Annons

Skillnad på digital prenumeration och läsa online?

Produkter
(logga in för att koppla)

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Hej!

Digital prenumeration och läsa online är samma sak.

Jag skall se över vilka termer vi använder så det är tydligt.

/d
 

DaveY1

Medlem
okey varför ska man då betala ca 400kr för en digital prenumeration som man endå får gratis på eran sida? Mvh David
Provade logga ut och då står det att jag ska köpa en prenumeration om jag vill läsa men när jag loggar in på mitt konto (som icke betalande medlem) kan jag läsa alla nummer endå. Misstänker att något blivit fel eller om det ska vara så?
Mvh David
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Provade logga ut och då står det att jag ska köpa en prenumeration om jag vill läsa men när jag loggar in på mitt konto (som icke betalande medlem) kan jag läsa alla nummer endå. Misstänker att något blivit fel eller om det ska vara så?
Mvh David
Ooops. Ja det är helt fel! Men passa på och bläddra tills vi fixat! :) Stort tack för rapporten.
 

LindbergJ

Aktiv medlem
Digital prenumeration?

Köpte den digitala prenumerationen igår men kan inte läsa det nya magasinet. Hur kommer jag åt den?
 

ztenlund

Aktiv medlem
Köpte den digitala prenumerationen igår men kan inte läsa det nya magasinet. Hur kommer jag åt den?
Jag tyckte jag såg i någon annan tråd igår att den digitala kopian inte var inlevererad än, men att de hoppades få den idag (plus lite handpåläggning innan den gick att läsa).
 
ANNONS