Annons

Stora Vika, nedlaggd cementfabrik

Produkter
(logga in för att koppla)

galanto

Ny medlem
Även jag är jätteintresserad! Det brukar vara en dag i veckan ungefär som är lite klurig för min del. Förhoppningsvis så lyckas du dock undvika att planera in det just en sådan dag. ;)
 

Lowrider

Aktiv medlem
Möjligheterna att få komma in o fota ser inte så bra ut... På tel lät det omöjligt, men jag ska försöka övertala honom via mail.. Är det nån som har lagt upp bilder nånstans från nån liknade FS utflykt som jag kan länka till? (o visa att vi är seriösa ;)

André
 

ksjunior

Aktiv medlem
Robert! Vackra bilder! Fin sida med smidig och enkel bläddringsfunktion! Om jag gjorde en hemsida skulle jag vilja ha den som din.
 

gulan

Aktiv medlem
Vill också!!

Om det ännu inte blivit av så hakar jag gärna på. Helst helg...men mitt i veckan kan man väl alltid lösa med lite flex...
 

Lowrider

Aktiv medlem
Jag har pratat med han på telefon o då var han tveksam men sa inte absolut nej, så jag mailade en längre förklaring, inget svar ännu.

André
 

od_foto

Aktiv medlem
Men då kanske vi ska ringa igen, mejl går ibland ut i cyberblå och en del personer är inte så mejlbenägna (kan det heta så?).
 

Lowrider

Aktiv medlem
Jag ger upp, nu vill dom att jag ska kontakta deras jurist... Känns som det blir för mycket bök. Om nån annan vill gå vidare o prova så hör av dig så får du namn o telenr. av mig.

Förstod iof att det skulle vara svårt att få tillträde men det hade varit jälka kul att få komma in där...

/André
 
ANNONS