Annons

Bröllop som är så trevligt!

Produkter
(logga in för att koppla)

Bengt Sändh

Avslutat medlemskap
Ni som ägnar er åt bröllopsfotografering måste väl ändå vara godhjärtade och ädla fotografer. Störst av allt är kärleken!
 

exeton

Aktiv medlem
Jag känner mig alltid priviligerad att få vara med på brudparets stora dag. Ett stort ansvar vilar på en att lyckas med bilderna och samtidigt smickrande att dom lägger flera timmar av denna dag på mitta arbete.

Sen är ju huvudpersonerna inte sitt vanliga jag heller, oftast tindrar dom en hel del. När jag ber paret se varandra i ögonen för att ta lite bilder på det så händer nåt... svårt att beskriva men det är effekten av kärlek.
 

Tgrahm

Aktiv medlem
Som en glad amatör, skall jag ge mig in i bröllopsbildernas förtrollade värld för första gången, då jag blivit inbjuden att dokumentera ett bröllop. Ja, visserligen borgerligt, men ändå. De vill ha lite bilder på allt från morgon till kväll. Till mitt förfogande har jag min Nikon D200, samt en inlånad D80. Det skall bli kul och se hur detta skall gå. Jag har en månad på mig att lära upp mig. Kollar upp alla tips jag kan se här, samt kikar på de bilder som finns upplagda på FS. Det ger hur mycket som helst. Skall terrorisera övriga familjemedlemmar att posera, för att hitta lämpliga poser, samt hur jag skall placera blixtarna. Inomhus, eller utomhus ??

Jaja, det blir nog bra med det (hoppas jag). Det viktigaste tror jag är att brudparet känner sig komfortabla i situationen. Det är ju trots allt deras stora dag. Länge leve kärleken!
/Tobbe
 
ANNONS