Annons

Var beställa inramade bilder?

Produkter
(logga in för att koppla)

andreassofus

Aktiv medlem
Jag är på jakt efter ett bra fotolabb där jag kan beställa printar ifrån och även monterade i ram. Gärna bra kvalitet med reflexfritt glas och bra fotopapper.

Den enda jag vet om är Crimson men det är ju så otroligt dyrt.

Någon som vet om ett annat bra ställe med hög kvalitet fast kanske en smula billigare?
Gärna i Sverige så leveranstiden inte blir för lång.
 

Flash Gordon

Aktiv medlem
Jag är på jakt efter ett bra fotolabb där jag kan beställa printar ifrån och även monterade i ram. Gärna bra kvalitet med reflexfritt glas och bra fotopapper.

Den enda jag vet om är Crimson men det är ju så otroligt dyrt.

Någon som vet om ett annat bra ställe med hög kvalitet fast kanske en smula billigare?
Gärna i Sverige så leveranstiden inte blir för lång.
I det här fallet får man nog mest vad man betalar för. Mycket av priserna, för fotopapper, bläck mm är desamma för de flesta inköpare.
Det är svårt att köpa kvalitet utan att också få betala ett ganska högt pris.
Så var det också för 30 år sedan. Att få en A2 print då kostade lika mycket då som det kostar numera i kronor räknat. Em krona som då var mycket mer värd.
Så om du tycker det är för dyrt köp färre.
 

andreassofus

Aktiv medlem
I det här fallet får man nog mest vad man betalar för. Mycket av priserna, för fotopapper, bläck mm är desamma för de flesta inköpare.
Det är svårt att köpa kvalitet utan att också få betala ett ganska högt pris.
Så var det också för 30 år sedan. Att få en A2 print då kostade lika mycket då som det kostar numera i kronor räknat. Em krona som då var mycket mer värd.
Så om du tycker det är för dyrt köp färre.

Jo du har nog rätt. Men det kanske finns andra bra än crimson som är bara en smula billigare?

Alla småkronor man kan spara in är välkomna.
Speciellt om det är till flera kunder.
Många bäckar små.

Du hade inga tips att ge mig?
 
ANNONS