Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Märkliga annonsar

Produkter
(logga in för att koppla)

fr-gbg

Avslutat medlemskap
cyberphoto

Hallo Kent.

Det ser ut som det är samma annonsör på den D4an.

Annars finns det 3st D4 på cyberphoto för tillfället med 6 mån garanti. Något högre pris än den du länkar till.
 

Curt L

Aktiv medlem
FS-annonsen ligger ju under "bytes". Ser inget konstigt att man värderar sitt objekt något högre i det fallet.
 

Kent Helgesson

Aktiv medlem
Nikon D3 , 13.000 exp , 5850:- . Låter lite billigt....eller??
Har frågat efter kvitto och originalkartong men ej fått svar ännu.
 

ztenlund

Aktiv medlem
Nikon D3 , 13.000 exp , 5850:- . Låter lite billigt....eller??
Har frågat efter kvitto och originalkartong men ej fått svar ännu.
Nej, det tycker jag inte. Ju längre tiden går desto mer lika blir priset mellan D700 och D3, som ju delar väldigt mycket. Sedan är det i sig är förstås ingen garanti för seriositet från säljarens sida.
 

afe

Aktiv medlem
5850:- för en tio år gammal kamera är inte misstänkt billigt, även om den i det här fallet inte gått så många exponeringar.
 

fog

Aktiv medlem
Vad är det som är konstigt? Säljes på Blocket och bytes på Fotosidan. Vill göra affär på plats och inte skicka pga skaderisk. Inget konstigt prismässigt heller?

Vad är anledningen till att hänga ut folk såhär? Jag tycker generellt att det är bra när folk är uppmärksamma, men detta är enligt mig att gå över gränsen.
 

Kent Helgesson

Aktiv medlem
Vad är det som är konstigt? Säljes på Blocket och bytes på Fotosidan. Vill göra affär på plats och inte skicka pga skaderisk. Inget konstigt prismässigt heller?

Vad är anledningen till att hänga ut folk såhär? Jag tycker generellt att det är bra när folk är uppmärksamma, men detta är enligt mig att gå över gränsen.
Nu har jag ju faktiskt inte hängt ut någon! Ville bara kolla om priset var onormalt lågt
för den typen av kamera. D3:an brukar ju vara betydligt dyrare.
 
ANNONS