Annons

Rajala

Produkter
(logga in för att koppla)

ibeardtech

Avslutat medlemskap
Någon som köpt beg från Rajala förut? Brukar de vara snabba på skicka ut från sina butiker? :) (ej webblager)
 

Michael Johansson

Aktiv medlem
Jag försökte köpa från dem för några år sedan. Om det skulle komma från weblager eller fysisk butik vet jag inte men det kom aldrig något över huvud taget. När dubbla tiden utöver deras utlovade leveranstid gått avbeställde jag.

Sök här på FS på "rajala" så hittar du mera och färskare info.
 

ztenlund

Aktiv medlem
Jag försökte köpa från dem för några år sedan. Om det skulle komma från weblager eller fysisk butik vet jag inte men det kom aldrig något över huvud taget. När dubbla tiden utöver deras utlovade leveranstid gått avbeställde jag.

Sök här på FS på "rajala" så hittar du mera och färskare info.
Jag har inte sett någon skriva om det som efterfrågas. Att de har haft, ibland i samband med kampanjer särskilt svårartade, problem att leverera från lagret i Finland är välkänt.

(Själv har jag bara handlat på plats i butiken i Stockholm.)
 

ibeardtech

Avslutat medlemskap
Jag har inte sett någon skriva om det som efterfrågas. Att de har haft, ibland i samband med kampanjer särskilt svårartade, problem att leverera från lagret i Finland är välkänt.

(Själv har jag bara handlat på plats i butiken i Stockholm.)
Ok! För jag beställde ett beg objektiv som var i Sthlm butiken :)
 

Kisco

Aktiv medlem
Någon som köpt beg från Rajala förut? Brukar de vara snabba på skicka ut från sina butiker? :) (ej webblager)
Jag fick min EOS 7D MII utan problem. Köpte den i samband med en kampanj för 3 år sedan. Det tog mindre än en vecka att få hem kameran. Kanske hade jag tur för jag har hört att dom är lite kända för långa leveranstider i samband med webbköp.
/Kent
 

ibeardtech

Avslutat medlemskap
Hur länge sen? Om det har gått mer än en vecka så kan det vara dags att kontakta butiken.

Nä va i söndags jag gjorde beställningen :) Tänkte bara om nån visste om de var snabba på skicka ut eller ej :) man är ju som barn på julafton när man väntar på nya saker :p
 
ANNONS