Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

J O Härnström

Aktiv medlem
Idag är det just det. 3490 kr hos Cyberphoto på just detta paketet (önskar jag hade väntat en vecka till istället för att slå till på 18-55 paketet :) ).
Jag tycker definitivt att det är bra med bägge gluggarna.
Jag har precis fått hem pärlan 22mm/2 och adaptern.
18-55mm IS är helt OK och jag skulle inte vilja vara utan den. Visst kräver den betydligt mer ljus än pannkakan men stabiliseringen fungerar mycket bra på långa exponeringstider. Det som talar emot zoomen är att kameran inte blir fickvänlig.

Mitt totala pris blev 4300 kr. EOS-M med 18-55mm IS för 2500kr. 22mm/2 och EF-adaptern begagnat i nyskick för 1800 kr.
 

tender7

Aktiv medlem
Går det bra att fråga om EF-Adaptern?

Jag tycker definitivt att det är bra med bägge gluggarna.
Jag har precis fått hem pärlan 22mm/2 och adaptern.
18-55mm IS är helt OK och jag skulle inte vilja vara utan den. Visst kräver den betydligt mer ljus än pannkakan men stabiliseringen fungerar mycket bra på långa exponeringstider. Det som talar emot zoomen är att kameran inte blir fickvänlig.

Mitt totala pris blev 4300 kr. EOS-M med 18-55mm IS för 2500kr. 22mm/2 och EF-adaptern begagnat i nyskick för 1800 kr.
Hej och stort GRATTIS till ditt nya kamera förvärv!! (tidig julklapp :-D?)

Går det bra att fråga om EF-Adaptern?

Fungerar AF/IS och alla objektivets funktioner med EF-adaptern om du monterar ett EF-objektiv som har har Autofocus och IS?

Tacksam för uppgift!

Vänliga hälsningar
Carl
 

J O Härnström

Aktiv medlem

Ljusdans

Aktiv medlem
Dagens REA-tips

Cyberphoto säljer ett "begränsat antal" Sony A7 (endast hus) för 13490 kr. Listas inte bland övriga erbjudanden när man klickar på "kampanj"-bannern på startsidan.

Ingen prissänkning på kit med 28-70 objektiv eller A7R.
 

Bysen

Medlem
Cyberphoto kör kampanj på Canon EF 70-200/2,8L IS II USM = 18990:- , sedan 2100:- cash back på det från Canon. Slog till på ett sånt och en 70D för 8490:-

Är det juletider så är det :)
 

Skrotfotaren

Avslutat medlemskap
Slog till på ett Canon 6D hus inkl Photoshop 11/Lightroom 5 för 13.995:- På Cyberphoto, hade funderat på den kameran sen i våras.................................
 

PMD

Aktiv medlem
Flera handlare säljer Olympus XZ-2 för 2490 kr sen nån vecka eller så tillbaka (kolla hos prisjakt.nu). Klart billigt jämfört med vad den kostade i våras. Jag köpte ett exemplar av Fotokungen och kunde konstatera att det fortfarande är väldigt trevlig personal i den butiken.
 
ANNONS