Annons

Enkel hemsida för att visa upp mina bilder?

Produkter
(logga in för att koppla)

MNB

Aktiv medlem
Har inte orken eller kunskapen längre att bygga en hemsida för detta ändamål. Var inne på wordpress ett tag och regga mig där och köpte deras premium paket men tyckte det var sådär.

Finns det inget enkelt sätt att snyggt kunna lägga upp sina bilder på en sida eller liknande så andra får tillgång att se dom?

Är det Flickr och liknande som gäller eller har ni några andra förslag?
 
Ang. hemsida.

Har inte orken eller kunskapen längre att bygga en hemsida för detta ändamål. Var inne på wordpress ett tag och regga mig där och köpte deras premium paket men tyckte det var sådär.

Finns det inget enkelt sätt att snyggt kunna lägga upp sina bilder på en sida eller liknande så andra får tillgång att se dom?

Är det Flickr och liknande som gäller eller har ni några andra förslag?
123minsida är ett annat möjligt alternativ.
 

zosma

Aktiv medlem
Tycker flickr fungerar utmärkt. Jag använder det, om nån mot förmodan skulle vilja se mina bilder.
 

b1967

Aktiv medlem
Kör på flickr! Finns nog inga andra gratis alternativ som har så generöst med lagringsutrymme!
 

mac60

Aktiv medlem
Har inte orken eller kunskapen längre att bygga en hemsida för detta ändamål. Var inne på wordpress ett tag och regga mig där och köpte deras premium paket men tyckte det var sådär.

Finns det inget enkelt sätt att snyggt kunna lägga upp sina bilder på en sida eller liknande så andra får tillgång att se dom?

Är det Flickr och liknande som gäller eller har ni några andra förslag?
Har både flicker och youpic (https://youpic.com/) och jag föredrar youpick.
Har fungerat bättre för mig med både kommentarer och att visa upp
 

whisky

Avslutat medlemskap
Har inte orken eller kunskapen längre att bygga en hemsida för detta ändamål. Var inne på wordpress ett tag och regga mig där och köpte deras premium paket men tyckte det var sådär.

Finns det inget enkelt sätt att snyggt kunna lägga upp sina bilder på en sida eller liknande så andra får tillgång att se dom?

Är det Flickr och liknande som gäller eller har ni några andra förslag?
Jag använder Portfoliobox, superfint och enkelt att "bygga" och ändra!
www.rogerhansson.se
 

Cygnes

Avslutat medlemskap
onedrive men segt

Kör onedrive. Det är smidigt att lägga upp och hantera men visningen är för seg så jag kommer nog att byta till en annan tjänst
 

HDR_go

Medlem
Om du vill göra mer som en hemsida/portfolio kan jag rekommendera Squarespace. Kostar lite men det gör det ju alltid om man vill ha nåt bättre. Lycka till Med vänlig hälsning,
AJ
 
ANNONS