Annons

APS-skanningsadapter

Produkter
(logga in för att koppla)

Jullie

Aktiv medlem
Har surfat runt för att köpa en APS adapter till min Minolta dual scan III men inte hittat nån. Funderar på att dra ut negativet och scanna men filmen är ju mycket smalare än en vanlig film - har någon provat?
Jag har också en flatbäddsscanner men kvalitén den vägen blir nog inte så bra.
5-10 per bild för att lämna in känns lite väl dyrt eller har någon hittat nåt bra ställe med hyfsat pris?
Tacksam för alla tips.
 

idrougge

Aktiv medlem
Det gick en äldre Dimage med APS-adapter för lågt pris på Tradera nyss. Synd att du missade den, men kanske vill köparen bli av med adaptern?
 

onnyt

Aktiv medlem
Blir nog billigare att lämna in rullarna. Här i Göteborg betalade jag 49:-/rulle. Visserligen ett par år sedan men så mycket dyrare kan det inte ha blivit. Grafi foto tror jag att dt var.
 

Genic

Aktiv medlem
Blir nog billigare att lämna in rullarna. Här i Göteborg betalade jag 49:-/rulle. Visserligen ett par år sedan men så mycket dyrare kan det inte ha blivit. Grafi foto tror jag att dt var.
Jag ringde och frågade idag 4/1-10. Dom har höjt priset rejält...till 59:-/rulle... =D (Nä en 10-kronors höjning är inte farligt på några år) Det var väl ett väldigt överkomligt pris tycker jag. Dit ska jag gå med mina som jag inte redan har cd till. Det är klart. Tack för bra tips.
 
ANNONS