Annons

Klagar din partner på din utrustning?

Produkter
(logga in för att koppla)

gatsu

Aktiv medlem
Jaha, du menade kamerautrustning... (hahaha, kunde inte låta bli)

Men jo, även om jag inte har så mycket prylar har de en förmåga o hamna på fel ställe hela tiden.
 

Justus

Avslutat medlemskap
Ja, den andra utrustningen hade jag inte velat göra någon lampa av i alla fall. "Fel ställe" känns ofta väldigt bekvämt och logiskt.
 

Lena W

Aktiv medlem
Min karl brukar vråla av ilska: "Du och dina jävla foton!"
I andra lägen lovordar han dessa.
Jag vet inte vad jag ska tro...
 

mc bruno

Aktiv medlem
Det är ju inte alltid kameraväskan hamnar där den ska vara och det kan ju frammakalla endel morrande läten hos vissa. Känner ibland också att vissa inte förstår att det är roligt att lägga flera tusen på ett objektiv.
 

Jeppe

Aktiv medlem
Nej, jag har aldrig hört att hon klagat på min utrustning. Två barn har vi lyckats producera. Min studioutrustning däremot, är förpassad till kontoret/studion.
 

ulricahdesign

Aktiv medlem
Min personliga utrustning får jag sällan klagomål på.. då hade nog karlsloken åkt ut med huvudet före ;o))).. men annars så får jag lite halvpikar med frågor om jag verkligen måste ha tre olika kameraväskor ståendes med ett objektiv i varje på olika ställen i huset... så jag FÖRSÖKER vara duktig och hålla ordning på prylarna *S*
 

Lucanus

Aktiv medlem
Intressant lösning det med lampan. Ska fundera om det går att bygga något av alla mina objektiv som inte får plats i väska och skåpet.
//Stanislav Snäll
 

perese

Aktiv medlem
Snygg lösning med lampan.
Jag har det "relativt enkelt". Frugan köper tränsingsutrustning och filmer, jag köper foto pylar. Fast det är klart, en del av mina grejer kostar kanske lite mer än hennes så det blir inte lika ofta man kan köpa.

Det finns en inofficell inköpslista som inte är publicerad på "vårt intranät" ännu, det skulle definitivt sätta stop för mina planer framgent :D. Det gäller att smyga fram och priorita när det är läge att ta fram förslag och vilken pryl som passar in för stunden att inhandla :)

Och vad det gäller andre utrustningen så har jag inte heller hört något, ett barn producerat så den verkar funka ;)
 

cheste

Aktiv medlem
Intressant lösning det med lampan. Ska fundera om det går att bygga något av alla mina objektiv som inte får plats i väska och skåpet.
//Stanislav Snäll
Køp några blommor.
Ta bort bakre linsen i objektivet.
Stoppa in blommorna i objektivet och stæll det på bordet.
Din kæraste blir sækert mycket glad.
 
Senast ändrad:
ANNONS