Annons

Francis Hills 14/1/05 GBG

Produkter
(logga in för att koppla)

Anderzon

Aktiv medlem
Tjeena,

Om han är så känd vet jag ej.
Men det blir säkert intressant, jag ska givetvis dit!

Då är vi ju tre änsålänge :)

Mvh // Martin
 

Anderzon

Aktiv medlem
Leijon skrev:
Kan vi inte gå dit tillsammans? Det hade varit roligt!

/Mikael
Tjeena,


Det hade varit trevligt, såg i din profil att bodde i malmö... vi kommer uppifrån jönköpingshållet över borås.

Jag kommer antagligen att ta med mig en person ner till gbg. Så nu är vi sex :)

Mvh // Martin
 

hasse lundberg

Aktiv medlem
Jag ska dit också!
Eventuellt ska jag kika på några passpartoutskärare tidigare på dagen.
Åker från Bankeryd/Jönköping
 
Senast ändrad:

matnyttige

Aktiv medlem
Jag jobbar tyvärr på förmiddagen och åker från Mölndal direkt innan. Jag kan dock plocka upp någon på vägen till Hisingen och Hasselblad. Hör av er i så fall till mig.
 

Anderzon

Aktiv medlem
Då till den stora frågan: hur kommer jag smidigast till hbl om vi kommer ifrån Borås hållet? Kommer antagligen att köra över landvetter/partille/sävedalen...

Mvh // Martin
 

Emil-G

Aktiv medlem
Ta Göta älv-bron, ligg i högerfil, kör mot Frihamnen i Frihamnsmotet men kör rakt fram i rondellen och korsningen efter viadukten. Följ vägen tills du ser Hasselbladshuset. Karta
 

Anderzon

Aktiv medlem
Klipp ifrån mail 22.03 ikväll:

------------------klipp------------------
Ovädret över södra Sverige drabbar även vårt evenemang med Francis Hills i Göteborg -- taket på Hasselbladhuset har blivit skadat. Vi undersöker om vi behöver byta lokal. Information om detta ges under morgondagen den 12 januari med e-post samt på vår hemsida www.profoto-nordic.com
------------------klipp------------------

Mvh // M
 

mikaelleijon.se

Aktiv medlem
Pratade med Jörn F på Pro-Foto och evenemanget är flyttat men bara en bit bort på något som heter Quality Hotel (mail kommer som sagt att skickas ut).

/Mikael
 

Emil-G

Aktiv medlem
Leijon skrev:
Pratade med Jörn F på Pro-Foto och evenemanget är flyttat men bara en bit bort på något som heter Quality Hotel (mail kommer som sagt att skickas ut).

/Mikael
Japp, nu är det Quality Hotel 11 (tänk vilket fyndigt namn!) vid Eriksbergskajen som gäller.
 
ANNONS