Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kul idé!

Produkter
(logga in för att koppla)

Jeppe

Aktiv medlem
Kan bli lite jobbigt för oss killar att börja läsa vad det står vid brösthöjd och läsa ända ner till navlen Efva.. ;) :D










...flåt...får ju försvara sig.. :D
 

Liax

Aktiv medlem
Varför inte tillverka uppblåsbara fullskaliga versioner av fotosidans skapare!? Man skulle då kunna tänka sig att trycka "fotosidan.se" på både fram och baksida, eller annat lämpligt ställe.

En sådan docka skulle sedan kunna användas i många spektakulära sammanhang, bara fantasin sätter gränser.Man skulle t ex kunna fylla dom med helium, binda ett snöre i dom och sedan låta arrangemanget sväva över t ex ens hus eller sommarstuga som en reklamballong. Det skulle vara mycket effektfullt! Frågan är väl bara var man skulle binda snöret?? ;-)))
 

www.tille.se

Aktiv medlem
Ska bära min t-shirt med stolthet om det kommer en sådan.

Dataspelet borde väl gå ut på att samla på sig så mycket teknisk fotoutrustning som möjligt. Ett omvänt Mad-spel.
 

Bryggarn

Aktiv medlem
Sumpen skrev:
T-shirt och stickers i all ära, men det känns som om jag har gjort det förrut... Andra förslag vore

- linsskydd, 52mm (saknar en)
- mörkläggningsskynke för storformatare
- kameraremmar
- fotoväst
- fotokeps (ny uppfinning, med massor med filterhållare)
- äähhh, nu tog fantasin slut...
- gråkort kanske
 

Orelle EFS

Aktiv medlem
Tshirten och klistermärket är mitt!!!
Superidé
Fotosidan.se hade gjort sig på min bil!
Fotoväst är klart bra också
 

Mumiemonstret

Aktiv medlem
> - gråkort kanske?

Jaa! Att ingen har tänkt på att göra ett gråkort som inte alls är grått utan innehåller reklam! :)

Man kan förstås trycka ett svart kort och låta den vita texten uppta exakt 18% av ytan... För att göra det lite mer utmanade med spotmätning.
 

Walkerboh

Aktiv medlem
Enligt tidigare dissusion så är fotografer väldigt dåligt klädda alltså:
Fotosidans skjorta och slips.
 

erikn

Aktiv medlem
Sumpen skrev:

- linsskydd, 52mm (saknar en)
- mörkläggningsskynke för storformatare
- kameraremmar
- fotoväst
- fotokeps (ny uppfinning, med massor med filterhållare)
- äähhh, nu tog fantasin slut...
Självklart skall det vara fotoprylar! Se till att fixa någon snygg design på grejorna också, så det inte blir några sunkiga standard-reklam-T-shirts. Linsskydd tyckte jag var en utmärkt idé!
 

pettersson

Aktiv medlem
Eller en sån där liten exlusiv nål som man sätter på kavaj kragen...

Förslag på prylar:
* Fotosidans kamerasystem (lådkamera ev. + optik ;) )

* Fotoväst

* Skärmsläckare

* Motljusskydd
 

Bryggarn

Aktiv medlem
pettersson skrev:
Eller en sån där liten exlusiv nål som man sätter på kavaj kragen...

Förslag på prylar:
* Fotosidans kamerasystem (lådkamera ev. + optik ;) )

* Fotoväst

* Skärmsläckare

* Motljusskydd
* Skärmkeps till datorn
 

jbomelin

Avslutat medlemskap
Som Steinick (tror jag det var) sa i Lördags kommer ett fotosidan-klistermärke på bilen bara leda till att du får din radio stulen när tjyvarna och banditerna upptäcker att du var smart nog att inte lämna kameran i bilen :)
 
ANNONS