Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

Håkan Bråkan

Aktiv medlem
Det trista med B H är att leveransen bara sker med UPS, dvs dyrt och bara utkörning, man måste passa att de kommer, inte hämta på posten alltså. I övrigt är de exemplariska som beskrivits, snabbt och seriöst.
 

Drogen

Aktiv medlem
Ytterligare ett tips från Cyberphoto är kolfiberstativ Triopo GT-3232X8C inkl. kulled B3. Vet inte om det syns på sajten men via facebook har man skickat ut att med kampanjkoden TRIO3 får man stativet GT-3232X8C inkl. kulled B3 för 2029.- nu.
 

Drogen

Aktiv medlem
OK, synd. Jag utnyttjade erbjudandet idag, men köpet gjordes tidigare. Jag trodde dock att det gällde fortfarande. Sorry...
 

Mercafreak

Avslutat medlemskap
Kolla in MediaMarkts reklam som rullar på TV:n nu och börjar gälla imorrn tom söndag.

Köp 2 produkter och få den ena för halva priset. Ja ni fattar ju själva hur feta pengar man kan spara om man funderar på lite tunga prylar.... :)
 

vickepe

Aktiv medlem
Kolla in MediaMarkts reklam som rullar på TV:n nu och börjar gälla imorrn tom söndag.

Köp 2 produkter och få den ena för halva priset. Ja ni fattar ju själva hur feta pengar man kan spara om man funderar på lite tunga prylar.... :)
Kan någon bekräfta detta? Det låter för märkligt för att vara sant.
 

Håkan Bråkan

Aktiv medlem
Såg reklamen nu från Mediamarkt, stämmer. Innebär att man som bäst får 25 procent rabatt, förutsatt att båda varorna kostar lika, ungefär som deras vanliga att motsvarande momsen dras av. Helt klart bra erbjudande, men låter ju lite bättre än det är när man räknar. Man får hoppas deras lägstaprisgaranti gäller samtidigt, och inte faller på typ " kan inte kombineras med andra erbjudanden". I så fall är det ju inte så bra. Gäller alla butiker.
 

Fredrik AVT

Aktiv medlem
Jag tackar så mycket för att du kollade. Så länge man inte höjt priserna inför detta är det ju ändå bra då många elekronikrear bara rear ut utvalda produkter eller utgående modeller och då marginalerna är låga på elektronik måste MM nästa sälja med förlust.
 

StaffanW

Aktiv medlem
Eller varför inte 85/1.2L och 70-200/2.8L IS (med Cashback).
Dom kostar väl ganska exakt 22.000:-/st.
Då får du 85/1.2 för 16500:- och
70-200/2.8L IS för 14800:- (efter cashback)

DET får man nog säga är rätt bra pris...

Nån som vill slå sig ihop med mig i Stockholm och köpa något för runt 15000:-? Funderar på 50/1.2, så köper vi en sak var..
 

hyppe

Aktiv medlem
Jag tackar så mycket för att du kollade. Så länge man inte höjt priserna inför detta är det ju ändå bra då många elekronikrear bara rear ut utvalda produkter eller utgående modeller och då marginalerna är låga på elektronik måste MM nästa sälja med förlust.
Var du inte med och handlade på det momsfria för ett par år sedan? Köpte ett Canon 70-200 f2.8L IS II för 16700kr. Tjänar ingenting till att höja priser då de ändå matchar mot de flesta fotobutiker i Sverige.
Finns sakerna på hemsidan är det samma pris i butik.
 

Mercafreak

Avslutat medlemskap
Jag tackar så mycket för att du kollade. Så länge man inte höjt priserna inför detta är det ju ändå bra då många elekronikrear bara rear ut utvalda produkter eller utgående modeller och då marginalerna är låga på elektronik måste MM nästa sälja med förlust.
FInns ju prisgaranti som någon påpekade så klart vi inte gör.
 

Torbjörn Andersson

Aktiv medlem
Eller varför inte 85/1.2L och 70-200/2.8L IS (med Cashback).
Dom kostar väl ganska exakt 22.000:-/st.
Då får du 85/1.2 för 16500:- och
70-200/2.8L IS för 14800:- (efter cashback)

DET får man nog säga är rätt bra pris...

Nån som vill slå sig ihop med mig i Stockholm och köpa något för runt 15000:-? Funderar på 50/1.2, så köper vi en sak var..
Vart i Stockholm tänkte du handla?
 
ANNONS