Annons

Cyberphoto=Choklad?

Produkter
(logga in för att koppla)

RG

Avslutat medlemskap
Men vad är det för fel på den här tråden? Folk verkar ju gilla den om den år på 9 sidor.
 

tomasandersson

Aktiv medlem
Förstår mig inte riktigt på vissa personer i den här tråden. Inser ni inte att Robin är en vetgirig 17-årig gymnasiegrabb som inte är rädd för att ställa frågor om sånt han undrar över? För 12 år sedan skulle jag antagligen ha ställt mängder av liknande frågor själv.

Jag tycker att Robin är en färgklick här i forumet med sina 101 frågor om allt och inget. Fortsätt så!
 

Martin-B

Aktiv medlem
tomasandersson skrev:
Förstår mig inte riktigt på vissa personer i den här tråden. Inser ni inte att Robin är en vetgirig 17-årig gymnasiegrabb som inte är rädd för att ställa frågor om sånt han undrar över? För 12 år sedan skulle jag antagligen ha ställt mängder av liknande frågor själv.

Jag tycker att Robin är en färgklick här i forumet med sina 101 frågor om allt och inget. Fortsätt så!
Det är skillnad mellan nyfiken och korkad.
 

herodes

Aktiv medlem
tomasandersson skrev:
Förstår mig inte riktigt på vissa personer i den här tråden. Inser ni inte att Robin är en vetgirig 17-årig gymnasiegrabb som inte är rädd för att ställa frågor om sånt han undrar över? För 12 år sedan skulle jag antagligen ha ställt mängder av liknande frågor själv.

Jag tycker att Robin är en färgklick här i forumet med sina 101 frågor om allt och inget. Fortsätt så!
Enligt Fotosidan har Robin gjort 1725 foruminlägg om jag förstår statistiken rätt.
Det är minsann flitigt! :)
Själv har jag bara hunnit med 240 st.
 

F1n

Aktiv medlem
Ingen har sagt att livet är enkelt...choklad i postorderpaket, zoom-ringar som går åt fel håll, fotosidan finns här som din vän i nöden...*s*
 

KjellSn

Aktiv medlem
RE

Warbird skrev:
Snyft...
Igår så var paketet från Cyberphoto TOMT!!!
Ja, ett Sigma 10-20mm och en väska låg där, men ingen chokladbit.

Man kan bli besviken för mindre...
Du kommer nog snart över sorgen när du har använt Sigmat ett tag
 

F1n

Aktiv medlem
Ska chokladtråden bli rekordtråden ? :)

Även jag har njutit av godsakerna ur Cybers paket ett flertal gånger...vanebildande det där.

Trevlig helg önskas av Björn
 

David G

Aktiv medlem
Det är väll kul att man får lite choklad, mycket trevligare än såna där fula cashback-system, det är korkat.




Ja nyfikenhet är ju hemskt, tänk vad skojigt vi kunde ha om vi bara dikade sur-myrar hela dagarna.....eller?

Det kanske behövs ett forum endast för specielt utvalda medlemmar? Själv får jag nog inte vara med för jag är "kriminellt" korkad, http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?threadid=78282
 

Nickelito

Aktiv medlem
Det är en så himla trevlig gest av dessa trevliga människor i Umeå att få en chockladbit med leveransen.
Kommer ihåg när jag köpte min första digitala kamera, en Canon A80, av dom.(2004)
Där låg en Bounty. Smaskens!

Nu senast en Mars!

Kan man annat än älska dessa människor, så säg..
=)

/Niklas

p.s. de är himla trevliga att prata med också!
 

raderadmedlem

Avslutat medlemskap
David G skrev:
Det är väll kul att man får lite choklad, mycket trevligare än såna där fula cashback-system, det är korkat.
Tja; fick just 2K från Canon...tycker du jag skal byta dom i en Mars?

B.t.w. ingen som vet om en handlare med nåt flytande i packetet....?
/Erik J
 

skogsbaronen

Aktiv medlem
Ja det är ganska kul med chokladen. Köpte min s5000 där för ett par år sedan. Då fick jag kexchoklad.

Sen beställde jag ett snabbfäste till stativet för 200kr. Fick en snickers.

400d + bg + minne = kexchoklad.

Liten lowepro = milky way.

Riktigt kul faktiskt =)
 
ANNONS