Annons

Cyberphoto=Choklad?

Produkter
(logga in för att koppla)

KjellSn

Aktiv medlem
Köpte

min Sony A100 i Februari och fick en snickers med!
Den ligger fortfarande i kylen, kan TYVÄRR inte äta socker
 

raderadmedlem

Avslutat medlemskap
Hallo!!!!

Alla, som leser denna tråden får en GRATIS choklad mot innbetaling av portokostnaden (SEK 25,-) till min kto.# xxxxx.xxxx.x (redigert av moderator och tannhälsan) i Western Spam Union Bank, Nigeria.

Innköp av kostbar kamerautrustning, behövs inte.
 

PMD

Aktiv medlem
herodes skrev:
Enligt Fotosidan har Robin gjort 1725 foruminlägg om jag förstår statistiken rätt.
Det är minsann flitigt! :)
Själv har jag bara hunnit med 240 st.
Jag är nästan lika flitig som Robin. Det här är mitt 1500:e inlägg.

(Hur många foruminlägg någon har skrivit måste vara bland det ointressantaste som finns här.)
 

Jeppe

Aktiv medlem
PMD skrev:
Jag är nästan lika flitig som Robin. Det här är mitt 1500:e inlägg.

(Hur många foruminlägg någon har skrivit måste vara bland det ointressantaste som finns här.)
Bravo!

Du har varit medlem i 38 månader, det blir ca 1140 dagar, alltså 1.3 inlägg per dag.

Robin har å andra sidan, med sina 1750 inlägg på sina 11 månader lagt in 5.3 inlägg/dag.

Själv når jag upp till 6.8 inlägg per dag. Fast så har jag ju varit medlem sedan 2001, så det har blivit några stycken ;)

Dessutom har jag fått minst 13 st choklad ;)

(YTTERLIGARE ETT MENINGSLÖST INLÄGG)
 

raderadmedlem

Avslutat medlemskap
Jeppe skrev:
Bravo!

Du har varit medlem i 38 månader, det blir ca 1140 dagar, alltså 1.3 inlägg per dag.

Robin har å andra sidan, med sina 1750 inlägg på sina 11 månader lagt in 5.3 inlägg/dag.

Själv når jag upp till 6.8 inlägg per dag. Fast så har jag ju varit medlem sedan 2001, så det har blivit några stycken ;)

Dessutom har jag fått minst 13 st choklad ;)

(YTTERLIGARE ETT MENINGSLÖST INLÄGG)
Ynkligt; mer enn ynkligt, men på samma tid helt OK....
 

Jeppe

Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
hoho.. ska inläggs tävlingen dra igång igen?? haha, den har varit uppe innan
Inte lönt, jag och Jim står i en klass för oss själva (även om han aldrig kommer att erkänna det)

Nu är det väl inte kvantitet utan kvalité som är det intressanta och skulle man räkna procentuellt på det så ligger man nog rätt långt ner :)

Erik: Japp, jätteynkligt.. Tänk så många timmar man har lagt på FS :)
 

raderadmedlem

Avslutat medlemskap
???????????????????????????????????????

lottawe skrev:
Japp, antingen är jag mindre tjatig eller så är de på halva tiden. Något av det..
Lugn Lotta! Det är bara det att du slår till vid rätt (eller fel) tidpunkt. Statistiken är annars god.
Hälsar Erik...som lider av dat samma, fast tvärt imot....
 

BAn

Aktiv medlem
På Scandinavian Photo är de så bussiga och trevliga att jag gärna bjuder dem på choklad... Så fick jag till ännu ett av mina sällsynta (men reklambalanserande) inlägg!

Men allvarligt... mina få inlägg är nog mest frågor. Jag uppskattar verkligen alla er som skriver - om smått som stort, snällt som argt, kunnigt eller tveksamt, gammal som ung - och ger mig möjlighet att läsa och lära.

Gillar Fotosidan också. Får nog bjuda fotosideföreträdaren på choklad nästa år på Elmia tror jag!
 

avslutad140924

Avslutat medlemskap
Robin Gyllander skrev:
Oskar jag ser vad du skriver.
Trodde inte annat och det var lite tanken med mitt inlägg. Personligen tycker jag att det är trevligt om man utvecklar sina frågor och svar lite och för bättre diskussion än att skriva saker som "när" i ett inlägg , "vilken" i nästa, "varför" i tredje och "hur kan" och sedan "varför" igen etc.

Mina tankar om du sitter och trollar hela dagarna eller inte började med ditt inlägg "Vad kommer den heta?" som inlägg nr 2 i tråden <Officiell 40D-tråd> Canon EOS 40D kommer.

Men vem är jag att dömma dig - ingen alls, reagerade bara över att andra verkar ha lite samma uppfattning som jag - ex.Emil-G.

Emil-G skrev:
Jag har länge funderat på om killen är seriös eller om han bara spelar...
Precis Emil, har funnits troll tidigare...

Men till sist - visst ska du få skriva precis som du vill. Det här vara bara en liten tanke jag hade om att du kanske kunde utveckla dina frågor lite mer istället för att mata ut en fråga i stöten?

se:
Jeppe skrev:
Nu är det väl inte kvantitet utan kvalité som är det intressanta
(edit: typo + typografiska ändringar för att göra inlägget tydligare)
 
Senast ändrad:
ANNONS