Annons

Mavericks och Epsons drivrutiner, funkar dom nu?

Produkter
(logga in för att koppla)

MartinC73

Aktiv medlem
Läste för ett tag sedan att det var problem med Epsons skrivardrivrutiner i Mavericks.
Någon som vet om detta är löst?
Vore bra att höra från någon som kör Mavericks och skriver ut från LR5 med Epson 3880.
Vill gärna uppdatera men har hittills inte vågat göra det pga detta.
Martin.
 

Flash Gordon

Aktiv medlem
Jag har kört Mavericks sedan den kom. Skriver ut på en Epson Stylus Photo R3000.
Inte haft några problem med Mavericks alls.
Det kom några uppdateringar av Epsons skrivarrutiner i början.
Allt har fungerat hos mig som det gjorde i Mountain Lion.
 

jennybalsta

Aktiv medlem
Jag har 3880 med Mavericks

För mig fungerar det bra med Mavericks och 3880, däremot har jag inte hittat någon drivrutin till min Epsonscanner V700photo ännu. Jag tycker det är himla dålig support av Epson gentemot en viktig kundkrets!
 

Flash Gordon

Aktiv medlem
För mig fungerar det bra med Mavericks och 3880, däremot har jag inte hittat någon drivrutin till min Epsonscanner V700photo ännu. Jag tycker det är himla dålig support av Epson gentemot en viktig kundkrets!
Det tog tid men jag laddade ner Epson Scan version 3.76 English som jag använder till V500 Photo.
Det är väl lille bror till V700.
Det står Universal också i versionen vilket jag tolkar som programmet fungerar för ett antal olika scanners.
 

MartinC73

Aktiv medlem
Tack alla för svar.
Har även Epson L800, som går varm, för lite billigare utskrifter, nämnde den inte för jag tror inte den finns i Sverige, men om någon känner till den och har erfarenhet av den tillsammans med Mavericks dela gärna med er. Köpte den i Uruguay och det är en suverän fotoskrivare.
Martin.
 
ANNONS