Annons

Vad skulle ni värdera detta?

Produkter
(logga in för att koppla)

domme65

Medlem
Jag har en sony a6000 med två objektiv + extra batteri. 16mm f2.8 och 55-210mm f4.5-6.3. Allt är sony och är 1 år gammalt förutom det sista objektivet som är 3 månader endast.

Jag undrar nu hur mycket ni skulle värdera allt det här och om det är en ide att sälja dessa för att skaffa mig något annat runt den prisklassen jag kan få utav detta ''kit''
 

hornavan

Aktiv medlem
Jag har en sony a6000 med två objektiv + extra batteri. 16mm f2.8 och 55-210mm f4.5-6.3. Allt är sony och är 1 år gammalt förutom det sista objektivet som är 3 månader endast.

Jag undrar nu hur mycket ni skulle värdera allt det här och om det är en ide att sälja dessa för att skaffa mig något annat runt den prisklassen jag kan få utav detta ''kit''
Kanske 4-5000, kameran är bra, men gluggarna har inget vidare rykte.
Kanske du skulle köpa bättre objektiv, för pengar du får hittar du nog inget som är bättre än denna kamera.

Jag provade en A600 med kitobjektivet 16-50 och sedan satte jag på mitt 50 mm 1,8 som jag har till min A7 och skillnaden är verkligen stor.

Kameran är som sagt mycket bra, men kräver bra objektiv för att visa sitt rätta jag.
 
ANNONS