Annons

Porr bilder.

Produkter
(logga in för att koppla)

spn

Aktiv medlem
Porr bilder enligt tidningen?

Såg i blaska som heter hänt iveckan att Pernilla hade tagit naken bilder.
Slog sen upp sidan och min förvång så tyckte jag att bilder mer sensuella och vackra än Porr aktiga. Har deras journalister inget hum om bilder? eller vad som är vad.
 

pjutsi

Avslutat medlemskap
Att använda ordet journalister i samma stycke som Hänt i veckan är ju ganska olyckligt tycker jag. =P
 

spn

Aktiv medlem
Ja

Har säker rätt i.
Tar tillbaka det ordet,
Men ändå. Är bara sälja tidningar med dåliga bilder.
 

Henric86

Avslutat medlemskap
Hänt Extra vet jag inte riktigt om man vill kalla journalister, däremot är jag avundsjuk på deras arbetsmetod. Du köpte ju tidningen, eller hur. Har du gjort det har de lyckats. Men naturligtvis ska det som står där vara sant, och det är väl skvallertidningarnas brister...
Du har väl sett "Livet är en schlager". Om inte, gör det...!
 

Mr P

Aktiv medlem
Antar att bilder de disskuterade inte var publiserade i veckopressen utan i Cafe eller Slitz eller liknade.
När sedan nämnda tidning sedan sätter upp rubriker som har ordet porrbilder på så gör det i rent försäljningssyfte utan substans till vilken kategoribilden tillhör. De lever ju på o sälja lös nr och rubrik med porrbilder på kändis säljer ju onekligen sånt...de är inte korkade utan istället smarta och vet hur de ska sköta sitt jobb.
 

allimac

Aktiv medlem
porr i veckotidningar?!

som dom flesta vet så allt med rubriken PORR säljer... och vad vill tidningar som hänt extra, hänt i veckan, slitz och allt vad dom heter göra?? SÄLJA!!
så nästa gång ni ser rubriken porrbilder på en kändis i veckotidning... förvänta er inte för mycket.. :)
 

mr_neo

Aktiv medlem
"som dom flesta vet så allt med rubriken PORR säljer... " Att porr säljer syns inte minst på detta inlägg... Bara att kolla statistiken och jämföra med andra inlägg... :D
 
ANNONS