Annons

Finns LR i adobes "alla program"

Produkter
(logga in för att koppla)

Hankki

Aktiv medlem
Ingår Lightroom om man prenumererar på "alla program"? Frågan verkar ju enkel men jag har inte hittat något konkret svar på den.
Jag har fotoplan idag men skulle vara intresserad av inDesign och acrobat så då blir ju priset nästan som hela paketet.
 

ebarile

Aktiv medlem
Ingår Lightroom om man prenumererar på "alla program"? Frågan verkar ju enkel men jag har inte hittat något konkret svar på den.
Jag har fotoplan idag men skulle vara intresserad av inDesign och acrobat så då blir ju priset nästan som hela paketet.
Jag har haft Creative Cloud-abonnemanget sedan det lanserades och svaret är ja, såväl Lightroom Classic som CC ingår. Titta på denna sida där alla program är listade:
https://www.adobe.com/se/creativecloud.html
 

Erik Schalin

Aktiv medlem
Att välja ut delar av Adobes program är dyrt.
Att välja ETT val är fördelaktigt ekonomiskt.
Att välja två val är, om jag kommer ihåg rätt, nästan lika dyrt som hela Adobes svit av program.
Att välja tre val är dyrare än hela Adobes svit av program.
 

Hankki

Aktiv medlem
Att välja ut delar av Adobes program är dyrt.
Att välja ETT val är fördelaktigt ekonomiskt.
Att välja två val är, om jag kommer ihåg rätt, nästan lika dyrt som hela Adobes svit av program.
Att välja tre val är dyrare än hela Adobes svit av program.
Jo det är så jag tänker också. Skippa photography plan och ta alla eftersom photo plan+acrobat+indesign blir ca 55€ mot alla programmens 62€/mån.
 

Erik Schalin

Aktiv medlem
Alternativet är om du kan hitta en begagnad äldre licens till InDesign, kanske CS5... CS6.
Om du kan tänka dig att inte ha de senaste finesserna.
 
ANNONS