Annons

Regntungt över Täby - Fotolek!

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
WOW! Där ser man att man aldrig ska avstå på grund av väder alltså! Tjusig bild, med bra djup. Fina röda stenar.
 

AnnaKarin

Aktiv medlem
Tack Janne (och detsamma om din bild, vacker den också)! Nej då, vi fuskar inte, vi har bara haft lite otur med vädret ;).
 

sagan

Avslutat medlemskap
Paraplyet jag använder är mycket litet och väger väldigt lite...inga problem att ha med sig för jämnan.
 

Bilagor

Arleklint

Aktiv medlem
Det dåliga vädret håller iallafall i sig här hemma hos mig. Vi kan väl fortsätta försöka göra bra bilder trots "skitväder" Jag tänkter nog ge mig ut ikväll.
 

froderberg

Teknikredaktör
Teknikredaktör
Off topic: Några regnbilder i arkivet

Min chef på tidningen kom till mig går och undrade om jag hade några regnbilder i arkivet till en artikel om den regniga sommaren.

Efter att jag letat runt lite visade det sig att jag hade skrämmande få regnbilder. Men jag hittade i alla fall denna;

Hur har ni det med rgnbilder i arkivet?
 

Bilagor

RolandM

Aktiv medlem
Skönt att kunna gå in när det regnar, antar jag attd enna gynnar tänker på väg till karusellen.

Bilden tagen hemma på bakgården så att säga. Tyvärr så var kameran inställd på ISO 1600 så bilden är en aning brusig. Blev bl 9 och 1/60 s för exponeringen i övrig. Inte låg jag raklång på marken inte. Satte ned kameran mot marken och chansa.

Hoppas att den int3 hinner fram til karusellen som brukar vara utsidan av bildäcken. De är tuffa de små snäckorna.
 

Bilagor

mazz

Aktiv medlem
Brådis, brådis... nu kom regnet igen...
knäppa, knäppa innan det avtar...

Jag har iaf få en bild utan galna turister på edinburgh´s turistgata i skottland.

Jag tolkar som att den bilden gills, fast den är tagen utanför svedalas gränser, det togs ju gock i mitten på förra veckan så den kan man ju säga är lite framtiden... om man gämför när tråden postades... :p

Mvh mats
 

Bilagor

RolandM

Aktiv medlem
Småskurar vid Bönan utanför Gävle igår då och då. En bild som jag inte direkt förknippar med svensk högsommar i mitten av juli mitt under industrisemstern....Fast jag kanske inte var där de segalande håller till, elelr så tjurar de med parasoldrinkar i Palmköping?
 

Bilagor

sagan

Avslutat medlemskap
Det är ett engelskt paraply av märket totes.
Modellen heter Wonder light.

Jag har köpt den i en liten skoaffär i Visby, pris 179:-

Japp, den är mycket trevlig :)
 
ANNONS