Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning - Falun

Produkter
(logga in för att koppla)

Lärfars

Aktiv medlem
Nästa! Jag säger som alla andra, lite lätt, men ändå!! Skoj detta!! Sen tycker jag att vi intensivtyckersynd om Daniel som börjat jobba idag!! :)
 

Bilagor

msundberg

Aktiv medlem
Bra Johan! Trodde nästan den här tråden var på väg att dö. Jag visste inte vartifrån det var taget och orkade inte leta.

Hur trivs du med din nya D80? /Micke
 

Lärfars

Aktiv medlem
Tja Micke! Jag trivs bra med min D80, ett "litet" lyft från Minolta A1:an :)

Är du "den" Micke? Fiskarns Micke?? :)

Japp, nu lever tråden igen!! På den bara!!! :)
 

Andreas S Eriksson

Aktiv medlem
Dö inte ut!!!!

Jag lovar och svär, att när min kamera och jag befinner oss på samma ställe igen och är sams återigen så kommer jag att joina er i tråden. Har lovat Benny detta tidigare. ;)
 

The_Smurf

Aktiv medlem
Dr Larsson skrev:
Sådär!! Men jag ser att det inte blev rätt vinkel!! :( Hoppas det är ok ändå! Jag stod uppe i Åhlens P-garage ut mot Åsgatan. Du stod på själva Åsgatan va, eller är det skuggorna som luras?
Japp på åsgatan alldeldes utanför ingången till åhlens.
 

The_Smurf

Aktiv medlem
Hörru Lärfars. Jag tror bestämt att det är dags att ta en ny bild å lägga upp här. Det verkar inte som om någon tog din förra bild :/
 

Lärfars

Aktiv medlem
Sådär då! Men det var i sista sekunden, dom håller ju på att plocka ner byggnadsställningarna för fullt nu!! Ny bild kommer inom kort!
 

Bilagor

ANNONS