Annons

Fotokompis - Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

Fotograbben1

Aktiv medlem
Tjeena! Mitt namn är Oscar, och jag är en ung hobby-fotograf som älskar att ta bilder på allt möjligt! Porträtt, street, små objekt, landskap, byggnader och allt möjligt!
Kolla gärna in min sida på instagram, @fotograbben

Söker en fotokompis som kan tänka sig att gå ut och fota med mig någon dag ( gärna fler gånger) i gamla stan. Varför inte skapa en grupp?
Skriv här eller ett DM till mig på instagram.

Förresten, Ju fler, desto bättre! :D
Är det någon som kan tänka sig joina någon dag?
 

MVPernula

Aktiv medlem
Jag befinner mig i Uppsala, skulle jag ta mig till stockholm eller vara ledig någon dag skulle jag kunna ta mig ned dit. Alltid roligt med umgänge.
 

cardazio

Aktiv medlem
Tips. Kl 11 varje lördag på scandic downtown camper vid centralen (Stockholm by camera). Brukar vara 15-20 personer där.
 

ztenlund

Aktiv medlem
Tips. Kl 11 varje lördag på scandic downtown camper vid centralen (Stockholm by camera). Brukar vara 15-20 personer där.
Brunkebergstorg är en mer precis positionsbestämning. Jag tvungen att kolla var hotellet låg. Det hette Scandic Plaza förut och det ligger en hel skog med Scandic i Klara-området...
 

Fotograbben1

Aktiv medlem
Hej Oscar,

I am interested for a meetup.

I speak okay Swedish but prefer English as I am Dutch but living in Stockholm. Just started with photography and I am most interested to step up my game in Instagram street photo's.

Let me know if you are interested to meet. My emailadres is: sven_333@hotmail.com..
Hey! It would be so fun! Yes! , im currently going to my summer place on this weekend.. but can you write me a dm ?
@fotograbben
 

PMD

Aktiv medlem
Gör helst inga längre resor i dagens situation. Det är dessutom en lite dålig idé att träffa andra människor överhuvudtaget om det inte är absolut nödvändigt.
 

fotobollfoto

Aktiv medlem
Men den dök upp bland aktuella ämnen igår. Det går inte att resa tillbaka i tiden, endast framåt.
Aha. Någon som gjort ett inlägg och ångrat sig, kan man tänka.

Men fotokompis kan man väl vara på distans. Du går i din skog, och jag i min. Så håller vi kontakt vi FS Forum om vad vi ser och skillnaderna i våra tolkningar och resultat.

I rådande läge gör jag många (mentala) resor varje dag. Ibland är jag på hemmakontoret en snabbis, men oftast någon timme här hos en kund, och någon timme där hos en annan. Och så här under lunchen slinker jag in på FS.
 
ANNONS