Annons

Aluminium mm

Produkter
(logga in för att koppla)

bentelkalb

Aktiv medlem
Jag har letat efter aluminium "ark" för utskrifter i standardformat. Är det någon som vet vart man kan köpa alternativa material för utskrifter?

Många labb erbjuder utskrift på dessa material, men att hitta materialet och göra egna utskrifter verkar mycket svårt.
 

fredlund88

Aktiv medlem
Jag har letat efter aluminium "ark" för utskrifter i standardformat. Är det någon som vet vart man kan köpa alternativa material för utskrifter?

Många labb erbjuder utskrift på dessa material, men att hitta materialet och göra egna utskrifter verkar mycket svårt.
Gå till en svetsverkstad eller en mekaniskt verkstad. då kan du säkert beställa vilka tjocklekar och storlekar du vill ha.
 

Smw

Aktiv medlem
Jag har letat efter aluminium "ark" för utskrifter i standardformat. Är det någon som vet vart man kan köpa alternativa material för utskrifter?

Många labb erbjuder utskrift på dessa material, men att hitta materialet och göra egna utskrifter verkar mycket svårt.
Hej !

Kanske detta: https://www.fotospeed.com/Metallic-Gloss-275/groupproduct/1185/

Har inte provat, återkomm gärna om du provar.

Jag brukar handla bläck och papper här, det fungerar bra, de leverar blixtsnabbt med en dyr frakt,
så tänk till så man maxar beställningen med ex ett eller flera provpack papper.

//MW
 
ANNONS