Annons

Fotosvängar i Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)

Tony D300

Aktiv medlem
Någon som har nått tips inför helgen?

Tema vi ska fota, åka i väg nånstans, börja med en kopp kaffe på waynes coffe?
 

Umi71

Aktiv medlem
Finns det något trevligt utanför som kan va kul? Jag har ej koll på vad som finns runt om. Men jag har väskan packad och klar så.

Men kan ju börja på Waynes, har ingenting inbokad den helgen.
 

bildsten

Aktiv medlem
Även jag ska till Stockholm på middag på söndag, Eventuellt åker vi redan på lördag, återkommer när jag vet bättre.
 

lyfalix

Aktiv medlem
Ja, det är tragiskt att kalla detta för vinter. Rent statistiskt så är det väll vår? (10dygn över 0°c)

Edit. Kollade det, och smhi säger över 0°c i 7dygn efter den 15feb. Så snart kommer våren:)
 

bildsten

Aktiv medlem
Lördagen ser något bättre ut ur ljus- och vädersynpunkt då det enligt prognosen ska bli växlande molnighet och sol bakom lätta moln.
För min del går det bra vilken dag som helst.
 

Kustbo

Aktiv medlem
Lördag funkar för mig med, vore kul med lite trevligt väder så håller prognosen så kör vi på det tycker jag.

Var och när?
 

Tony D300

Aktiv medlem
Lördag kör vi på, ska vi starta med Waynes coffe o en fika innan? Eller ska vi ta bilen o åka nånstans? Då träffas vi bakom station :)
 

bildsten

Aktiv medlem
Jag skulle gärna åka någonstans men det är rätt blött i naturen nu, ingen tjäle och blötsnö är inte kul så det lutar åt stadens gator tycker jag.
 

Umi71

Aktiv medlem
Fungerar för mig vilket som, kanske ta en ny area denna gång :) Finnes det något trevligt utanför i närheten?
 

Tony D300

Aktiv medlem
Jag vet inte om jag hinner men kan kanske få en stund över på lördag.
Låter trevligt :)

Vi kan väl träffas på waynes coffe runt 10:30 så har vi lite sovmorgon oxo :) jag ska försöka att parkera i närheten så bilen finns tillhanda om det skulle vara nått :)

Waynes coffe st:per gallerien kör vi på :)
 
ANNONS