Annons

Den bästa bröllopsfotografen i Sverige!

Produkter
(logga in för att koppla)

volkers

Aktiv medlem
Du ha helt rätt, de hade varit bättre att skriva "här finns" istället för "jag försöker".

Ibland glömmer jag att försöket är över och att planen blev verklighet. Tack för att du gjorde mig uppmärksam på mina otydliga ord!

//Volker
 

Alagazam

Avslutat medlemskap
Du ha helt rätt, de hade varit bättre att skriva "här finns" istället för "jag försöker".

Ibland glömmer jag att försöket är över och att planen blev verklighet. Tack för att du gjorde mig uppmärksam på mina otydliga ord!

//Volker
Inga problem. :)

Det är ju väldigt duktiga fotografer som finns på din sida, vilket jag vill poängtera.
 

volkers

Aktiv medlem
Tack Magnus,

även om de är inte riktigt min förtjänst, de flesta medlemmar blev rekommenderad/invald.

De enda som stör mig lite är att de är rätt koncentrerad till storstäderna.
 

remeife

Aktiv medlem
Helt fel tänkt

Varför ska man ha en sida med "Sveriges bästa bröllopsfotografer" - det är väl upp till paret som ska fotograferas att avgöra det och ingen annan.
En tävling som årligen bedömer nominerade förslag är väl okey men då ska det vara en jury med bred erfarenhet och inte enbart vara fotografer själva.

Att ha en hemsida som utger sig för att presentera dom bästa går inte eftersom det är subjektiva bedömningar och inget annat.

Är det en marknadsföringskanal för bröloppsfotografer så är det väl okey, men kalla en spade för en spade.

//Leif
 

volkers

Aktiv medlem
Tack för din åsikt Leif jag ha en annan... men eftersom du ha livserfarenhet och inte fota bröllops så är de intresannt för mig att höra dit namnförslag. Om du hade skapad sidan vad hade spaden fått för namn?

//Volker
 

Alagazam

Avslutat medlemskap
Tack för din åsikt Leif jag ha en annan... men eftersom du ha livserfarenhet och inte fota bröllops så är de intresannt för mig att höra dit namnförslag. Om du hade skapad sidan vad hade spaden fått för namn?

//Volker
Jag tycker nog att du framför allt ska vara tydlig med att det är medlemmarna och inte du som kontrollerar vilka fotografer som finns där. Det är inte ditt subjektiva urval som är underlag för vilka fotografer som finns där utan fotograferna själva. Därmed är din sida helt enkelt ett samarbetsprojekt mellan en sluten grupp fotografer. Det i sig är inget konstigt, men det är en oerhörd skillnad jämfört med att framställa sidan som att fotograferna är utvalda av dig som oberoende ägare av sidan.
 

remeife

Aktiv medlem
Tack för din åsikt Leif jag ha en annan... men eftersom du ha livserfarenhet och inte fota bröllops så är de intresannt för mig att höra dit namnförslag. Om du hade skapad sidan vad hade spaden fått för namn?

//Volker
Jag skulle nog ha ett anslag något i stil med - på denna sida har jag samlat bröllopsfotografer som håller hög teknisk kvalitet, är kreativa och har lätt att umgås med sina kunder.

Jag tror att det är just detta man söker som kund. Sedan gäller det ju att ha gjort sn kvalitetskontroll som verkligen garanterar att detta. Sedan tror jag att det skulle vara säljande att ha tydliga kriterier för vad man måste uppfylla som fotograf för att få vara med. Uppfyller man sedan dessa så får man presentera sig på sidan.

När detta finns på plats kan du marknadsföra sidan och börja räkna klick. I takt med att dessa ökar ökar också intresset från såväl fotografer som slutkunder. Varför inte ta en "clickfee" från fotograferna som är med. Tror man ska minimera annan reklam tex google-annonser på sidan.

//Leif
 

volkers

Aktiv medlem
Tack för dina synpunkter Leif.

Jag valde en annan modell - betalsidor som marknadsför alla fotografer som betalar finns tillräcklig.

Sidan kommer upp på plats 1 på Google med sökordet "bröllopsfotograf" och där ligger den konstant.
4 veckor efter att jag satt igång med projektet var detta mål uppnått.

I forumet är reglerna tydlig sammanställda och dom som blev inbjudna vet exakt vad de är som gäller.

Annonserna på sidan är inte Google annonser, de är mina egna!

Jag se sidan som ett bra exempel på nätverk son gynnar alla som är med på tåget, ett äkta win2win situation.

Eftersom kylskåpet är full och jag kan bara köra en bil samtidigt är de en fröjd för mig att visa upp sidan för försäljare som vill att jag köper banners på andra sidor. De flesta gratulera mig efter 2 minuter och tackar för sig.

Nu tackar jag för mig - de var bra för mig att få in lite oberoende uttalanden eftersom Vi ska strukturera om sidan lite.

Ha de gott

//Volker
 
ANNONS