Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur ser DIN foto sommar ut ????

Produkter
(logga in för att koppla)

Janne.B

Aktiv medlem
Vad har du för fotoplaner eller ideer att förverkliga i sommar ?????

Själv ska jag försöka ta mig ut en sväng i naturen och försöka plåta lite vilda kreatur av varierad storlek...
 

Ribbe

Aktiv medlem
Jag har inget speciellt planerat men jag ska väl fota allt det mesta. Så min sommar ser ut så här: fota, fota och fota :)
 

Jimpawa

Aktiv medlem
Det ända som jag har planerat är Stockholm jazz festival och Rix-fm festival, men i övrigt ser min foto sommar ut som så attjag ska försöka utmana mig själv.
 

RolandLarsson

Aktiv medlem
Jag reser en vecka till Berlin. Det är med familjen så det blir nog mest turistbilder. Här hemma skall jag försöka hitta några ruffiga industriområden där jag kan hitta lite abstrakta motiv.

/Roland
 

jonaseriksson

Aktiv medlem
För fullt i sommar! Det blir riktigt spännande!

En helg i Paris, en vecka i Israel, en vecka i södra Frankrike och en vecka i Afghanistan + plus 2 dagar i Dubai.

Har också äntligen skaffat mig en mobil med kamera så nu blir det lite vardagsplåtning titt som tätt.

//Jonas
 

mr_rockster

Aktiv medlem
Fota MC-bilder i stort sett varje helg (och en del vardagar). Några bröllop och någon TFP-modellplåtning.

- Johan
 

jarehrs

Aktiv medlem
Snart bär det av till Lappland.

Flugfiske och foto i 7-8 dar.

Jag lider av att vänta. . . .

//Jari
 

h_pia

Aktiv medlem
2 veckor i Egypten, fotografera Pyramider mm. Ska försöka hitta nån bra undervattenskamera så att man kan fota under vatten oxå. Massor med minneskort är inhandlade : Ska bli kul! / Pia
 

KjellSn

Aktiv medlem
Det..

blir Wheels Nationals, Barkarby 11-12-augusti!
Och Santorini i september! (Kanske inte riktigt sommar här hemma) men september brukar vara en skön månad. Annars blir det väl en del turer lite här och var!
 

thc

Avslutat medlemskap
3 veckor med bil+tält från Värmland till Riksgränsen och sedan till Nordkap och hem igen längs östkusten.


/TC
 

Skybolt

Aktiv medlem
fullt upp för mig i sommar,


Ska göra klart min andra Stockholmsbok, Så är ute på stan på dagarna ,

Sen i Augusti så drar nästa bokprojekt igång,



//David
 
ANNONS