Annons

Går inte ladda upp bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
En liten notering till mina inlägg är att jag inte har sett vad ni skrivit angående reglerna för uppladdning utan bara läst konversationen i tråden och där trådskaparen ursprungligen skrev "deadline" och det var er tolkning på detta jag reagerade på.
Jo det var jag som konstaterade att det begreppet är lite luddigt och bör undvikas, och lade till min egen tolkning av begreppet.

Att en deadline är då den angivna tidpunkten nås är vi nog alla överens om, men inte vilken tidpunkt ett datum utan tidsangivelse anger. Jag får väl konstatera att jag är skadad av för mycket arbete med databaser - pratar man om en fix punkt i tiden (en "deadline") och har ett datum utan tidsangivelse så är det för mig kl 00:00:00 den dagen, inte 24 timmar senare - och ett klockslag (tex "kl 17") utan minuter angiva är kl 17:00 osv. Jag inser att jag tillhör är en minoritetsgrupp i detta hänseende, och att jag lämnat in deklarationer onödigt tidigt :)
 

Tell

Aktiv medlem
Tycker det absolut bästa sättet att uttrycka sig på är "till och med den 18 april". Och sen sista dagen så kan ni ju alltid skriva "sista dagen idag" för att vara extra tydliga. :)

Hur länge under dagen är poolerna öppna btw? Vissa sitter ju på jobbet ganska länge. :\
 
ANNONS