Annons

DxO 'ONE' Flipp eller flopp?

Produkter
(logga in för att koppla)

millgard

Aktiv medlem
Den är hälften så stor som en RX-100, innebär att du inte kan använda telefonen samtidigt som du fotograferar och har en bräcklig kontaktanslutning till telefonen. Jag ser ärligt talat inte poängen, då kan man väl lika gärna ha med sig en RX-100 som kostar ungefär lika mycket och är marginellt större. Och ger minst sagt mer.

Men som "pryl" kommer den säkert att hitta en marknad, det är jag övertygad om.
 

Ola Dyrhill

Aktiv medlem
Verkar som att denna "kamera" nu finns till försäljning, jag har inte riktigt bestämt mig än vad jag tycker om den. Kanske att den skulle kunna ersätta min Ricoh GR som jag, ändå inte använder så mycket som det var tänkt. Funderar bara på hur länge Apple kommer att behålla den typ av ladukontakt man har nu, om de får för sig att byta ut den så blir ju DXO kamera rätt värdelös. Fast alla kameror åldras ju ändå.

Vad tror nu, flipp eller flopp?

Någon som kan tänka sig att köpa?
 

Skarström

Aktiv medlem
Verkar som att denna "kamera" nu finns till försäljning, jag har inte riktigt bestämt mig än vad jag tycker om den. Kanske att den skulle kunna ersätta min Ricoh GR som jag, ändå inte använder så mycket som det var tänkt. Funderar bara på hur länge Apple kommer att behålla den typ av ladukontakt man har nu, om de får för sig att byta ut den så blir ju DXO kamera rätt värdelös. Fast alla kameror åldras ju ändå.



Vad tror nu, flipp eller flopp?



Någon som kan tänka sig att köpa?

Jag är frestad, men mycket pengar att chansa med. Det är väldigt praktiskt att få in bilder av hög kvalité direkt in i iPhonen och iCloud. Jag hoppas att någon här tar språnget [emoji6]
 

lonian

Aktiv medlem
Rätt trist att den inte säljs i 2 anslutningsmodeller så att Android användare också får en kamera.
 
ANNONS