Annons

Foto-dating

Produkter
(logga in för att koppla)

everhill

Avslutat medlemskap
Hej!

Hur vore det inte att lägga till civilstånd som en post under inställningar. Utifrån detta skulle man kunna söka rätt på sin drömkvinna genom match-making! Ett gemensamt intresse är ju en bra grund för en bra relation. :)

Man skulle ju kunna ställa in parametrar som favoritfotogenre, kamerasystem, stad, ålder osv. Har man samma system kan man ju låna objektiv och nästan leva som i symbios. :-D

Vilka röstar för en matchmaking-del på fotosidan? Upp med en hand! :-D

/MVH Everhill - singel
 

pettersson

Aktiv medlem
Låter jättebra. Fotosidan parade ju ihop kermodie å Helena. Men det var väl ett aprilskämt egentligen :p

//Andreas - übersingel
 

everhill

Avslutat medlemskap
>Jag undrar om inte chansen är större på spraydate.se grabbar :)

Nej nej, det är ju här foto-brudarna hänger. :-D

/MVH Everhill
 

Efwa

Aktiv medlem
Ja det kan vi göra!! Då slipper jag alla beundrare som hänger utanför vårat hem ;-)



/Efwa (som hade gillat att ha beundrare utanför dörren)
 

SmurfMolly

Aktiv medlem
Bra ide`! ;) Håller med Ewfa jag! Skulle vara skönt att ha beundrarna "i" datorn.. bara att knäppa av om det blir jobbigt.... Är sååååå jobbigt att ha dem utanför dörren.... ;)

Malin (lever i en drömvärld...)
 

Bengt H

Aktiv medlem
Till våra kära kvinnliga medlemmar som tydligen "lider" och dessutom klagar på att det är jobbigt av att ha beundrarna utanför dörren.....Släpp in oss bara...

//Bengt
 

neofob

Medlem
Jag röstar emot.

Jag tycker att idén är fånig. Det tycker jag om alla system som skall ha all funktionalitet i sig. Det finns redan tillräckligt många datingsiter där man kan specificera sina intressen och på så sätt träffa fotointresserade partners. Fotosidan skall fokusera på foto, fotokritik, fototips och så vidare. Matchmaking, portalbyggande och mobilsignaler kan andra siter hålla på med.

Fast det var kanske inte ett seriöst förslag så jag sitter här och överreagerar?
 

SmurfMolly

Aktiv medlem
Kan bara tala för mig själv Jonas och jag är inte seriös...

Klart att det ibland skulle vara roligt att läsa mer om personerna vars bilder man kikar på utan att behöva fråga ut alla... En del skriver om sig själv i den "fria texten" medan andra låter bli...

jag tror överlag att det är humor i den här tråden... finns inget att hesta upp sig över.. =)

/Malin
 

Arleklint

Aktiv medlem
Det är väl fritt fram för den som så önskar att skriva in sitt civilstånd och eventuella andra intressen än foto på sin profilsida. Möjligheten för Everhill att "ragga" finns redan.

/Janne - som skyndar sig att uppdatera sin profil ;)
 

lion-62

Aktiv medlem
"Foto-dating"...

Du är, inte så lite', rolig Du, Everhill...
Men, VISST f-n, ide´n är, näst-in-till, SUPERB!!!
Det finns ju, dessutom, "viss seriositet" i den, i fall Jag "läser rätt mellan raderna", vilket Jag TROR Mej kunna göra...
Mvh: Stefan S
 

lotelo

Aktiv medlem
Men jag tror nog inte en sån funktion behövs. Fotosidan fyller väl redan datingfunktionen också redan nu? Vissa hittade iaf rätt utan den funktionen;-) fast det är klart, det var ju iof en gammal kärlek och systemen kunde ju matchat bättre förstås. Men det med systemen är väl inte så viktigt vid start, det är ju lättare att besöka en fotobutik än att rota runt i alla profiler väl?
/Lotta *kär igen sedan ett drygt år tack vare fotosidan*
 
ANNONS