Annons

Låna en bok av DIG

Produkter
(logga in för att koppla)

Shinryuu

Aktiv medlem
Hej jag skulle vilja låna en bok av just _dig_. Det vore hemskt praktiskt om du bodde i Uppsala. Boken som jag vill låna är 'The negative' av ansel adams. Om jag ser väldigt otillförlitlig ut så lånar jag den gärna mot pant.
Jag hoppas att det finns någon i Uppsala som kan tänkas låna ut den. (och jag har kollat om den finns att låna på biblioteket. Det finns den ej)
 

divander

Aktiv medlem
Kolla med biblioteket igen. Den finns varken på det kommunala eller universitetsbiblioteket i Uppsala, men de kan beställa den. Den finns nämligen på flera andra bibliotek i Sverige och biblioteken samarbetar på det sättet att du kan beställa en bok som finns på ett annat bibliotek. Det kostar heller inget extra. Boken finns bland annat på stadsblioteken i Malmö och Umeå och på högskolebiblioteken i Borlänge och på Polishögskolan. Det brukar ta ett par dagar för biblioteket att hem boken.
 

Galaxens President

Avslutat medlemskap
Jag har den och bor i Uppsala. Får du inte tag i den via fjärrlån som Robin beskriver så kan du låna den av mig (jag har tyvärr inte lika generösa lånetider som biblioteken misstänker jag ;oD, då jag kikar i den rätt ofta men några veckor kan jag nog avvara den). Maila mig så löser vi det.

/Richard
 

everhill

Avslutat medlemskap
Annars har Adlibris.se boken för 214kr. (samt dom andra i triologin). Frakten är 19kr (oavsett storlek).

Det tycker jag inte är så farligt.

/MVH Everhillaren
 
ANNONS