Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

kunna se vilken tråd man skrivit i.

Produkter
(logga in för att koppla)

Andyah

Aktiv medlem
Kan inte ni lägga in så att det syns på "kuverten" tex en stjärna, pil, svart plupp eller nått så man ser i vilka trådar man skrivit i?
Just nu är det ett väldans letande i vilka trådar man har varit o skrivit i nångång.
Så även om man "markera allt som läst" så ska denna makering på "kuverten" synas iaf just för att man har skrivit nått där.

sweclockers för att ta ett exempel har detta på sitt forum. jättesmidigt.
 

Andyah

Aktiv medlem
Man får ett mail från varje tråd man skrivit i när det kommer nya inlägg räcker inte det?
nej, jag har inte koll på mailen så pass att det räcker för mig. då måste jag spara alla mail o gå dit varje gång jag ska se vilken tråd man skrivit i?.. vore mkt smidigare om man surfade runt på forumet så ser man det betydligt enklare just då vilka trådar som man skrivit i genom en liten svart plupp på kuvertet bara.. hänt att man sett en tråd som varit intressant så går man in o ska skriva o upptäcker att man redan varit där tidigare som man glömt. störande moment. samma sak om man kanske vill hitta en äldre tråd för av nån anledning så ser man det enkelt eftersom det är en plupp på kuverten..
 

Per Dahlgren

Aktiv medlem
Det går att klicka på sin egen profil (bilden uppe till höger).
Under fliken "Profil" finns sedan rubriken "Aktivitet".
Där kan man se alla inlägg man kommenterat och trådar man startat.
Det kanske kan vara nåt som fungerar för det du efterfrågar?
 
ANNONS